Utopia Beach Resort in Marsa Alam

• Joke

Hallo lezers,

Wij gaan 3 aug.06 naar Egypte………

Het lijkt ons, wat we gezien hebben op HetNet een leuke plek

Goed/redelijk Hotel.

Via Gomundo besproken maar gaan met NileTravel.

Ik verheug me er enorm op en mijn man ook.

We gaan voor het eerst met ons tween op vakantie.

Zon zee strand zwembad en rust en eten en drinken hahaahah Daar gaan we voor.

Ben benieuwd naar mensen die er al zijn geweest en hoe t was, het duiken snorkelen lijkt me ook Super….

Hoop op n reaktie.

Vriendelijke Groeten

Joke

• Alice

Hallo Joke,

Ik ben in december (met kerstmis) in Utopia Beach geweest. Het hotel is al wat ouder en is van dezelfde eigenaar als Pensee Royal Garden, dat er naast ligt.

Bij aankomst kregen we een kamer op de 1e verdieping achteraf en we hebben zelf een mooie bungalowkamer met uitzicht op strand en zee gezocht en die ook gekregen.Het hotel was maar voor de helft bezet, dus keuze genoeg op dat moment.

Vanaf het strand kan je snorkelen, het strand is breed en de zeebodem loopt langzaam af. Als je voor strand, rust etc. komt zit je daar goed want in de wijde omgeving is woestijn. Als je bij de receptie een bonnetje haalt mag je het diner in Pensee Garden gebruiken. De eetzaal van Utopia maakt een gedateerde indruk maar als het hoogzomer is zal je waarschijnlijk meer buiten eten.

Groetjes,

Alice

• Joke

Hoi Alice,

Bedankt voor je berichtje…..

Ik had er al meer over gelezen dat t niet nieuw was, maar oke…de prijs was ook aanzienlijk minder dus….

En inderdaad gaan we voor zon zee strand rust en wil kijken of ik durf te snorkelen en/of duiken.

Paar boeken mee…..heerlijk……….

Ben gauw tevreden.

Groetjes Joke

• Alice

Hoi Joke,

Dan ben je zeker op de goede plek, wij gingen daar ook voor en willen graag nog een keer terug gaan als het wat warmer is, want luieren, lezen etc. kan je prima daar. Strandstoelen, kussens en badlakens zijn gratis. Eten was goed en personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Alvast een prettige vakantie gewenst,

Alice

• Joke

Hoi Alice,

Nou dat klinkt goed hè…………..

Ja het is altijd een gok he als je wat bespreekt.

Fijn van internet dat je toch wat meer kunt horen/lezen.

Dit is ook de eerste keer dat we wat via internet bespreken, maar het scheelde € 400,00 euro met het reisbureau bij ons in t dorp.

Het enige wat we misschien nog willen doen , als de temperatuur het toelaat, is een dagje naar Luxor.

Maar dat zien we daar wel…..we gaan iniedergeval voor zon zee en strand….en luieren heen……

Wij gaan 3 aug…..komen jullie dan ook??? :) hahah

Groetjes Joke