ballonvaren

• dirk

heeft iemand ervaring met ballonvaren boven luxor?

• monica

nog niet, wil het straks ook gaan doen

• Grada

Mijn zus heeft afgelopen september een ballonvaart boven Luxor gemaakt en was hier erg enthiousiast over. Ze heeft een half gevaren voor € 80,- De ballonvaarder was een Spanjaard.

• Johanna

Ik heb in december een ballonvaart gemaakt van een uur voor euro 90,–. De ballonvaart werd verkocht als een tocht boven de vallei der Koningen. Echter zijn wij niet verder gekomen dan de woestijn; dus zand, stenen en zand. Op zich was dat erg teleurstellend; we hebben dus niet veel gezien.Maar omdat het onze eerste keer was in een ballon, was het op zich wel spannend. De onderneming heette Sindbad Tours of zoiets.

We gaan zeker in Nederland nog een ballonvaart maken; hier is in ieder geval meer te zien!

Groet en veel plezier, Johanna

• Henk

En denk je dat het enig verschil zou hebben gemaakt?

Ik denk n.l van niet.

Van bovenaf gezien kun je het verschil toch niet zien.

Ok dan, de wegen e.d kunnen een herkenningspunt vormen om te zien waar de graven zijn.

Henk.

Johanna schreef:

>

> Ik heb in december een ballonvaart gemaakt van een uur voor

> euro 90,–. De ballonvaart werd verkocht als een tocht boven

> de vallei der Koningen. Echter zijn wij niet verder gekomen

> dan de woestijn; dus zand, stenen en zand. Op zich was dat

> erg teleurstellend; we hebben dus niet veel gezien.Maar omdat

> het onze eerste keer was in een ballon, was het op zich wel

> spannend. De onderneming heette Sindbad Tours of zoiets.

>

> We gaan zeker in Nederland nog een ballonvaart maken; hier is

> in ieder geval meer te zien!

>

> Groet en veel plezier, Johanna

• rene

lijkt me wel dat als je bij de tempel van hatsepshut komt, dat je zo wel mooie foto's kunt maken (met een telelens), maar eh, 't is ook niet mijn ding, hoor, 1x in nederland gedaan, en ik vond het het geld bij lange na niet waard.

• Henk

Als je je laat leiden door reclameslogans kun je snel op het verkeerde been worden gezet.

De wind brengt de luchtballon ergens naartoe, geniet van het uitzicht en hoop dat je wat interessants tegenkom, dan kan het nooit tegenvallen.

Henk.

• dirk

bedankt voor al jullie reacties, sinbad balloons vroeg me daar als piloot te komen varen, eens wat anders als ons vlakke landje, dirk