breaking news

• marjolein

bedankt,Peter,gelukkig denken er meer mensen zo over.Helaas is het nieuws,wat ik te melden heb niet positief,alledrie de familie leden zijn nog steeds vermist,dus de hoop wordt steeds minder,ook al omdat ze niet kunnen zwemmen.de hele familie heeft zich ondertussen verzameld aan de rode zee.De ene ploeg zit in safaga en de andere in Hurghada,mobiele telefoons hebben ze niet(hele arme mensen),dus zijn ze afhankelijk van telefoons van anderen,wat gelukkig ook gebeurd.iedereen geeft het telefoonnr.van eenman die naast hem staat en zo kan iedereen kontakt met elkaar houden.de eenheid met elkaar is erg groot en eigenlijk zouden wij daar een voorbeeld aan kunnen nemen.Een klein beetje meer aan elkaar denken en het zou er zomaar een stukje vriendelijker uit kunnen zien

groetjes

• Jos

Sorry dat mijn reactie zo over is gekomen. Wat ik wou zeggen met mijn reactie is dat er bij dergelijke ongelukken, wat ook ik overigens harstikke erg vind, ontzettend veel over gesproken wordt, maar dat 500 kilometer verderop duizende mensen per dag overlijden aan honger en ziektes. En zolang daar geen live aid concert voor georganiseerd wordt, roept daar helmaal niemand over.

En daar komt ook meteen het punt, zolang het niet dicht bij “ons” komt geven er mensen minder om. Vind het ook harstikke erg dat er in één keer 1000 mensen van de aardbodem zijn verdwenen en wens Marjolijn en Peter dan ook veel sterkte. Het was niet mijn bedoeling jullie te kwetsen, sorry daarvoor.

• Jos

Ohw ja en daarbij, het niet druk maken sloeg op mijn vakantie deze zomer in Egypte, ik zal deze niet af zeggen door het voorval, kwam inderdaad dom over.

• marjolein

o.k jos,en mijn reactie kwam misschien ook wel wat verkrampt over,maar er was toen nog geen nieuws over onze familieleden,maar helaas weten we nu meer.De 2 ooms en een neef hebben het niet overleefd en wat helemaal erg is ,er zijn geen lichamen om te begraven,zoals je weet,moet een moslim binnen 24 uur worden begraven,dat maakt de tragedie dubbel triest! niet alleen voor ons maar van vele honderden zullen waarschijnlijk nooit lichamen worden gevonden!graag zou ik nu in egypte willen zijn,maar helaas kan ik pas op 16 maart weer weg(ben 23 jan. pas teruggekomen).helaas,helaas

groetjes