waar op vakantie?

• marjan

Hallo allemaal,

ik vraag het maar even aan de echte kenners: wat is de leukste plaats om op vakantie te gaan in Egypte als je een lekker strand en stapvakantie wilt? Ik heb twee jaar geleden een rondreis gemaakt en ben overal maar even geweest, de echte badplaatsen heb ik dan ook niet echt kunnen aanschouwen…

Wij houden van lekker op het strand liggen, snorkelen/duiken, lekker uit eten gaan en er moet 's avonds genoeg te beleven zijn in de omgeving.

Wij zaten zelf te denken aan el gouna of hurghada maar willen graag wat meningen van anderen horen.

Alvast bedankt!

Groetjes Marjan

• irene

Ik vond Hurhghada maar zozo met uitgaan.

Eerlijk gezegd heb ik zoiets van; ga ergens anders naartoe want stappen is volgens mij minder daar.

Misschien heeft iemand anders een andere mening?

• Kristel

Als ik het zo lees kun je dan het beste naar Sharm el Sheikh gaan! Als je zorgt dat je hotel in Na'ama Bay zit, dan zit je helemaal goed. Naama bestaat uit hotels, winkeltjes, barretjes (leuk zijn bijvoorbeeld hardrock cafe en de Camel bar), discotheek (Pasha), restaurantjes etc. Er is ook een lange boulevard waar je 's avonds heerlijk kunt wandelen…

Wij zijn er nu 2 keer geweest, en hebben een prima combinatie van duiken, uitgaan, af en toe dagje strand etc gehad! Eerste keer zaten we in Halomy, erg mooi gelegn op een berg, maar ben niet enthousiast over het eten. Plus het zijn 150 treden naar het centrum van naama…. heen is prima, maar terug…..

Tweede keer zaten we in het hotel Cataract, zie ook de reacties op het sharm el sheikh prikbord! Prima hotel, tegenover de camelbar, alleen de boulevard aan de achterkant van het hotel oversteken en je bent op het strand… Te boeken bij Neckerman (en wellicht nog meer organisaties?)

Hele fijne vakantie en als je meer info nodig hebt mail me dan maar!

Kristel

• marjan

of nou ja…. echt stappen, vooral lekker op terrasjes zitten met lekkere muziek er bij! Ik zou gek zijn als ik in de zomer ‘s avonds in een warme discotheek ga staan. Ik bedoelde meer of er ’s avonds veel te beleven valt…

maar bedankt voor jullie reacties!

• mona

Hoi Marjan, Ik vond zelf Hurghada niet heel bijzonder, er zijn wel wat leuke terrasjes maar Sharm schijnt toch wat leuker te zijn, succes met kiezen.

gr.mona

• Charmaine

Hoi Marjan.

Als ik jou was dan zou ik voor Sharm gaan.In Naama Bay liggen genoeg terrasjes en coffeeshops.En dan heb je ook Camel Bar, die heeft een roof top waar je 's avonds lekker wat kan drinken en/of eten onder de sterrenhemel.Veel succes met de keuze.

Groetjes Charmaine

• rikie

Dit klopt allemaal Sharm is verreweg het beste.

Ik ben net zondag teruggekomen.Charmaine schreef:

>

> Hoi Marjan.

>

> Als ik jou was dan zou ik voor Sharm gaan.In Naama Bay liggen

> genoeg terrasjes en coffeeshops.En dan heb je ook Camel Bar,

> die heeft een roof top waar je 's avonds lekker wat kan

> drinken en/of eten onder de sterrenhemel.Veel succes met de

> keuze.

>

> Groetjes Charmaine