koffer

• waldo

Oke, ik heb net de koffers ingepakt (jaja, nog 1 nachtje slapen!!!) en bedenk me voor de zoveelste keer: is het wel handig om een koffer mee te nemen? We gaan 14 dagen (rondreis en week strand) en ik heb liever teveel mee dan te weinig. Straks loopt iedereen gewoon met zo'n rugzak en dan kom ik aan met m'n big koffer! Ik weet t, ik maak me druk om niks maarja dat hoort nou eenmaal bij de vakantiestress hihi

• claudia

Ik zal je even uit de stress helpen: Je kunt gewoon je koffer meenemen (bijna iedereen neemt een koffer mee) Ik heb tijdens mijn rondreis mijn 28 kilo zware koffer (liever te veel dan te weinig,hè) niet hoeven te tillen, daar word allemaal voor gezorgd.

heel veel plezier

claudia

• waldo

Bedankt voor je reaktie! Ben helemaal gerustgesteld!

Mijn koffer is maar 15 kilo (veel kleding, weegt niks he) en ik vond dat ik al behoorlijk wat meehad! Hoe krijg je um vol tot 28 kilo????

• Marion

Wij hadden ook elk 1 koffer en dan nog een kleintje zo'n flybag voor de handbagage. Veel plezier :).. en laat je weten hoe je het vond?

• marjolein

voordeel op de terug weg in hurghada wegen ze je koffer niet :)

dus je kunt nog meer meenemen.

HAHAHA

• waldo

Dat zijn nog ns goeie tips!!!

• c de hullu

hallo marjolein

is dit een grap dat ze de koffers niet wegen in hurghada,of is dit echt waar

als dit zo is ,makkelijk moet je daar niet moeilijk over doen

• Pauline

In Sharm wogen ze wel je koffer, maar er werd niets mee gedaan…gelukkig, want onze koffers waren op de terugreis wel te zwaar door de souvenirs enz.

Ze zijn in ieder geval niet zo moeilijk als hier!

Pauline

• monica

Ik denk dat de vliegtuigen terug richting nederland meer moeite hebben om op te stijgen dan heen naar egypte.

Er waren bij ons zelf mensen die een extra koffer kochten i.v.m. souveniers.

Niemand hoefde bij te betalen.

• marcia

Bij ons werden de koffers in Hurghada wel gewogen.

MIsschien dat ze niet moeilijk doen om een paar kilo, maar er wordt wel degelijk gewogen bij vertrek. Je kunt echt niet 100 kilo pep persoon extra meenemen.

Ook moesten sommigen bij ons in de rij wel extra betalen voor de uitvoer van hun souveniers.

marcia