Huwelijksreis

• Yvonne

Hallo allemaal,

In juni van dit jaar ga ik trouwen en we hebben Egypte uitgekozen om naar toe te gaan voor onze huwelijksreis, door alle verhalen ben ik nog enthousiaster geworden dan ik al was. Heb er ook een hoop van opgestoken qua geld, vaccinaties, kleding en omgang met de plaatselijke bevolking. Ik ben nog wel benieuwd naar iets anders. Hoe kijken de Egyptenaren naar stelletjes? Ik bedoel, heb weleens gelezen dat je daar niet hand in hand moet gaan lopen…. wie kan daar wat meer over vertellen?

Groetjes Yvonne

• jol

Hallo Yvonne,

Alvast van harte gefeliciteerd met jullie komende huwelijk.

Waar ga je naar toe in Egypte? In de toeristische plaatsen zoals Hurghada kun je gewoon hand in hand lopen hoor.

gr, Jol

• irene

Maak je daar maar niet druk over Yvonne. Als je continu op en over mekaar gaat zitten vinden ze dat vast vervelend, maar dat zou ik ook vervelend vinden.

Wij hebben een cruise gemaakt met een pasgetrouwd egyptisch stel uit Cairo. Nou, dat was allemaal precies hetzelfde als bij ons hoor haha ;)

• chantal

Hoi gefeliciteerd alvast met jullie huwelijk. ik ga ook in juni trouwen en gaan ook naar egypte. Wanneer gaan jullie en waar naar toe. wij vliegen 13 juni voor 15 dagen naar Hurghada.

• marja

Wij hebben ook bij mensen gezeten die pas getrouwd waren

Zwaan kleef aan was de bijnaam maar ik geloof dat de nederlanders er zich meer aan hebben gestoord dan de egyptenaren