Weet iemand hoe lang de post erover doet vanuit Nederland om in Luxor
aan te komen? En weet iemand toevallig het adres van het jolie ville movenpick
hotel in luxor?
Beste John,
toen wij een kaartje vanuit el gouna (hurghada) naar nederland
hebben gestuurd hadden ze het 10 dagen later in Nederland.
Maar ik weet wel dat het ook te maken heeft met de inhoud
ervan. Normale brieven doen er langer over en pakketjes
met bv inhoud van sieraden die hebben douane documenten
nodig en doen er nog langer over. Misschien is het handig
om TPG post te bellen. Zij weten vast wel hoe en wat en
kunnen je dnek ik beter informeren over de duur van het
verzenden. Veel succes
he john hier heb je de email van jolie ville movenpick.jolie.ville@movenpick-lxr.com.eg.
het jolie ville is een prachtig gebied ,iets uit de buurt van luxor.
ben het eerste jaar met mijn vrouw geweest,en vorig jaar met mijn dochter en haar vriend.
het is een rustig park met twee zwembaden,een dierentuin met aapjes ,krokodil ,ezels,schapen,en vogels.
tennisbanen en gratis vervoer naar luxor,met de bus of boot.
in de avond is het rustig,en ben ik vaak in luxor.
ga er graag fietsen,ezelrijden.of met een paard de bergen in met vrienden uit egypte.
in de avond een terasje met uitzicht op de nijl,en mijn vacantie kan niet meer stuk.
over je post:als je het zeker wilt weten kan ik het nog navragen,werk op een postkantoor.
groeten frans.
he john,overdag is er een programa voor de kinderen.
er lopen ook twee jongens om de kinderen te vermaken ,met wat hun willen.een van hem is tamar met hem ben ik vaak op stap geweest.
in de avond heb je een programa in de feluca tent ,met dans ,eten,en slangen ,je krijgt dan een jeleba aan, is ook leuk voor de kinderen.
kijk morgen even op kantoor voor je vraag ,hoelang de post er over doet
John, je kunt natuurlijk ook je familie, vrienden en kennissen vragen of ze de post al voor je vertrek naar jou toe kunnen sturen. Jij neemt dan alle post voor je dochter zelf mee naar Egypte. Breng het bij het bij de receptie van het hotel waar jullie verblijven en vraag of zij het op de bewuste dag naar je dochter komen brengen. Je weet dan in ieder geval zeker dat de post op tijd is in Egypte.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?