ik vraag me af of we nu wel of niet all-in zullen gaan, is het nodig? hoe zijn de prijzen in de eet/drink gelegenheden? en waar moeten we heen gaan???
hallo Janien,
Denk dat het gewoon een rekensom is,al is eten niet duur,dat wat je kunt eten,drinken bij all-in(zeker voor grote eters)komt op het eind toch op een bedrag,voor dat verschil zou je dus hetzelfde moeten kunnen eten en drinken buiten het hotel,daarbij hebben bijna alle 4*resorts all in,dan is er weinig keuze.
groeten
Hallo Janien,
Hurghada is zeker niet het warmst hoor en als je daar All Incl gaat is dat best zonde omdat je het resort niet afkomt.
Omdat de wind vrij spel heeft over de rode zee is er in hurghada geen beschutting en kan het er stevig waaien.
Sharm el Sheikh en dan Naama Bay is heel erg leuk ook als je niet gaat duiken, doe dan geen all incl omdat daar prima restaurantjes zijn en leuke terrasjes.
Ik ben daar nu 6 keer geweest en elk keer een ander hotel dus wil je meer info mail dan maar even naar g-mail wellicht heb ik nog wat tips voor je.
nódig is het niet. Er zijn vele soorten eet- en drinkgelegenheden. Geen probleem. De prijzen zijn naar onze NLse maatstaven ook goed te doen en er is keuze genoeg.
Het is gewoon wat je zelf wilt: alles bij de hand of juist liever eens wat anders dan in de rij aan het buffet.
Het kan een nadeel zijn dat als je uit wilt gaan eten en/of drinken dat je (meestal) een taxi nodig hebt omdat de hotels vaak niet op loopafstand van het centrum liggen. Of je loopt langs een drukke weg waar ze dag en nacht scheuren als gekken.
Dat is dus wat ik mis in de badplaatsen aan de rode zee, je kunt niet na een leuke strandwandeling neerzeilen op een gezellig terrasje aan de boulevard.
Steeds meer hotels in de badplaatsen bieden alleen nog maar all-inclusive aan. Op zich wel makkelijk en wil je dan toch eens buiten de deur gaan eten, dan hoef je het voor de prijzen zeker niet te laten! Ik vind het juist erg leuk om eens iets buiten de deur te zoeken. In Hurghada at ik in lokale restaurantjes heerlijk voor ca. Eur2 inclusief verse vruchtensap. In de toeristenrestaurants at ik voor ca. Eur8 inclusief een glaasje wijn (of twee). Met je Hollandse Euro ben je in Egypte echt een rijk mens! Veel plezier.
Ik zou zeker all inn gaan
Ik ben vorig jaar met mijn beste vriendin naar Egypte geweest en het was ontzettend duur vooral op de boot
Of ze hebben ons gigantisch afgezet wat nog steeds mijn twijfel is
voor 8 dagen waren alleen voor ons drinken en af en toe tussen de middag 500 euro per persoon kwijt terwijl ik heb gelezen dat je aan 200 euro zakgeld genoeg hebt
Maar was dit bedrag bedoelt voor all inn reizen dat weet ik natuurlijk niet
Groetjes Marja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?