hallo,
wat is er voor kinderen allemaal te doen in luxor?
hallo
wat speciaals voor de kids is er echt niet, ga volgende week voor de ( 19e X)
naar Luxor, en heb nog niet wat gezien .
meestal in de hotels rondom de zwembaden,maar ook weinig.
geen kinder opvang. teminste in Isis Hotel niets.
groet
Lysanne schreef:
>
> hallo,
> wat is er voor kinderen allemaal te doen in luxor?
Hoi Lysanne,
Leuk om te horen dat je naar luxor gaat.
Naar welk hotel ga je? De meeste vijf sterren hotels hebben wel een zwembad.
Voor de rest kan je naar de overkant gaan (de westbank) en kameel rijden, ezel rijden. Je kan met een boot gaan zeilen.
Wat betreft cultuur zit je in luxor perfect misschien zijn ze daar al oud genoeg voor. Er is ook een mogelijkheid tot ballonvaren en zo zijn er nog wel meer dingen die je daar kan doen.
Heel veel plezier in luxor.
Groetjes,
Monica
Luxor kan heel leuk zijn voor kinderen hoor……Ik weet niet wat de leeftijd van de kinderen is en wat voor interesse's ze hebben…??? Een tochtje met een felucca-boot op de Nijl is leuk, een ritje door Luxor met een koetsje, bij alle grote hotels zitten prachtige zwembaden, Vallei der Koningen kan je ook net zo spannend maken als je zelf wilt, kameel/ezel rijden op de Westbank enz. enz. Goed idee is ‘s ochtends lekker dingetjes doen/bezichtigen en ’s middags lekker relaxen bij het zwembad. En in geval van nood (hahaha) is er een Mc Donalds, Pizzahut en een Kentucky Fried Chicken…..En als je gewoon door het Luxor wandelt valt er al genoeg te zien en te beleven omdat alles ZO anders is als “thuis”. Jullie hoeven jullie echt niet te vervelen hoor!!! Maar het is uiteraard niet zo op kinderen gericht als bv Hurghada, je vindt er geen “voorgekauwde” animatie………….
Naar welk hotel gaan jullie??? Ik heb zelf jaren in Luxor gewoond en in het Sheraton hotel gewerkt.
Veel plezier!!!!
wat wij ook leuk vonden, pizza halen en dan lekker opeten op een felucca boot met zonsondergang. wat wij heel spannend vonden was aan de westoever op een ezeltje over de bergen gaan naar de vallei van de koningen. Ik stief duizend doden onderweg maar achteraf vonden we het vooral spannend. onze kinderen waren toen 4 en 7 en jij bent al weer wat ouder. Als je van sieraden houdt kan je ook lekker winkelen. Laat een zilveren cartouche maken voor jezelf en je beste vrienden. Staat hartstikke leuk aan een leren veter of zilveren kettiinkje. Onze kinderen hebben ook van een aantal plaatsen op de wereld een flesje zand meegenomen, zelf verzameld. veel plezier carla
ik krijg al die verhalen binnen op mijn pc.
leuk, maar voor mij niet intressant
misterharryluxorcarla schreef:
>
> wat wij ook leuk vonden, pizza halen en dan lekker opeten op
> een felucca boot met zonsondergang. wat wij heel spannend
> vonden was aan de westoever op een ezeltje over de bergen
> gaan naar de vallei van de koningen. Ik stief duizend doden
> onderweg maar achteraf vonden we het vooral spannend. onze
> kinderen waren toen 4 en 7 en jij bent al weer wat ouder. Als
> je van sieraden houdt kan je ook lekker winkelen. Laat een
> zilveren cartouche maken voor jezelf en je beste vrienden.
> Staat hartstikke leuk aan een leren veter of zilveren
> kettiinkje. Onze kinderen hebben ook van een aantal plaatsen
> op de wereld een flesje zand meegenomen, zelf verzameld. veel
> plezier carla
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?