Leuke strandvakantie met kind

• Anita

Wij zijn van plan om dit voorjaar met onze dochter van 3 jaar naar Egypte gaan.

Wij zoeken een goed verzorgd hotel,(rustig?) aan het strand liefst met all-in formule.

In de brochures zien alle hotels er prachtig uit, dus de keuze is erg moeilijk.

Ik lees ook dat er in deze resorts nog weleens problemen zijn met russische vakantie-gasten?

Wie heeft er een tip voor ons?

• mieke

Wij zijn net terug

Arabia beach hotel vind ik een aanrader met een klein kind

groet Mieke

• Anita

Hallo Mieke,

Bedankt voor je reactie, kun je aangeven waarom je dit hotel zo goed vindt?

Want ook dit hotel ziet er op de foto natuurlijk geweldig uit.

Wat wij erg belangrijk vinden, is dat het schoon is, dat je met een enthousiaste peuter een beetje uit de voeten kunt, en dat het eten goed is. (variatie, betrouwbaar en lekker.) En geen overlast hebt van bijv. russische gasten.

Ik heb meteen even reiswijzer gechekt, maar de een prijst het hotel de hemel in, en de ander kraakt het tot het fundement af. Wat moet je daar nou mee??

Ik ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes,

Anita

• debbie

Wil je geen last hebben van vreetgrage ordinaire Russen dan moet je dus geen all incluse formule nemen maar gewoon half pension! Wij zaten op melia pharoa en daar zaten er niet echt veel, dit hotel is schitterend gelegen, lekker rustig en super vriendelijk personeel! Top hotel!!! Echt een aanrader maar voor kinderen was er volgens mij niet echt veel te doen, wel een speeltuintje gezien.

• ria

Wij zijn vorig jaar naar Calimera Golden Beach hotel geweest met een driejarige. Helemaal geweldig. Het eten was perfect en je kunt het beste eenbungalowkamerin de bijgebouwen nemen. Deze zijn lekker ruim. Onze kleine meid heeft het prima naar haar zin gehad. Van de tuinman kreeg ze plantjes omdat ze zo van bloemen houdt en van de beachbarman kreeg ze kettingen. En een ander personeelslid had op papyrus haar naam in hyrogliefen en het arabisch geschilderd. Dit jaar gaan we weer en een ander gezin wat we daar hebben ontmoet gaan dit jaar ook weer.