hotelplan

• Waldo

Zijn er nog meer mensen die begin februari met Hotelplan een rondreis gaan maken? Wij gaan daarna ook nog een weekje luieren in Hurghada.Of iemand die al eens eerder met Hotelplan naar Egypte is geweest. Ik lees op dit forum over veel organisaties maar Hotelplan ben ik nog niet tegengekomen.

• Ilse

In september 2004 zijn we met Hotelplan naar Egypte geweest. Dit is ons uitstekend bevallen. Goede gids, goede boot en bediening en goede hotels. Op weg naar Hurghada kregen we ook nog te horen dat we een upgrade hadden gekregen van volpenion naar all-in. Beter kun je het niet treffen. Al met al is het een goede vakantie geweest die perfect georganiseerd was.

Ik vond het toen ook erg opvallend dat erg niemand op mijn vraag van Hotelplan reageerde.

Groetjes Ilse.

• irene

Misschien is hotelplan wel duurder. Ik ben weleens met hotelplan naar Cuba geweest. Dat was ook prima hoor.

• Marion

Wij zijn in September met Hotelplan op rondreis geweest. Is ons erg goed bevallen. de hotels, en de boot waren allemaal goed in orde. We kregen alleen een ander hotel in Caïro doordat er klachten over het orginele hotel waren binnen gekomen. We kwamen toen in een 5 sterren hotel ipv een 4 sterren en we hoefde niks bij te betalen ofzo. Ook de Nederlands sprekende gids (Ibrahim kamel) was zeker goed. Hij bouwde echt de kennis op.

• Zonnetje

Ik heb in 1997 een rondreis met Hotelplan gemaakt. Niets dan lof. Alles was prima geregeld en de kwaliteit van de hotels was dik in orde. Ik denk dat Hotelplan net iets duurder is dan de giganten Neckermann en Holland International, in elk geval op de bestemmingen in Egypte. En wij blijven Nederlanders natuurlijk………..

Ik zou me in elk geval geen zorgen maken. Dat komt vast helemaal goed!

• waldo

Allemaal bedankt voor jullie reactie! Nog 5 nachtjes en dan ga ik het allemaal zelf meemaken! Ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!

• Marion

Heel veel plezier :-D