wij gaan 7 maart een rondreis van 15 dagen door egypte maken,wij weten niet goed of we ook naar abu simbel willen gaan.
of het de moeite waard is om daar s,morgens vroeg die lange busreis voor te maken
Hoi,
Je moet zelf natuurlijk weten of je het er voor overhebt om 's morgens om 3 uur met een klein clubje in een auto te klauteren en ff 250 km dwars door de woestijn te rijden in colonne, en dat om alleen een schitterde zonsopgang te zien en wat mij betreft toch wel een van de mooiste tempels die er is.
Gewoon doon, slapen kan je de rest van de dag wel.
Ik plan op dit ogenblik ook een trip richting egypte en misschien dat ik zelf voor de tweede keer een kijkje ga nemen bij Abu Simbel.
Alvast een fijne vakantie toegewenst,
Groetjes,
Monica
Echt doen!!!
Is zeer zeker de moeite waard!!!
Het is even balen als om 3 uur ‘s nachts de wekker gaat, maar in de bus kun je weer lekker verder slapen en je wordt gewekt voor de zonsopgang, die je niet wil missen. Daarna hebben wij ons ontbijt wat we mee hadden gekregen opgegeten en toen waren we er alweer bijna. Het is de mooiste tempel die ik gezien heb en had het niet willen missen. Op de terugweg ook nog lekker geslapen, maar ook nog een aantal fata morgana’s gezien, erg apart en ook de moeite waard om even voor wakker te blijven…
Ik zou het er zeker een tweede keer weer voor over hebben!!!
Veel plezier!!
Groetjes Ikke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?