Georganiseerd..of juist niet??

• Wilma

Beste mensen,

Net terug van twee maanden Australie alweer de reiskriebels te pakken….Aussie ongeorganiseerd (dwz zonder reisgezeldschap e.d.) gedaan en dat is ons zeer goed bevallen, lekker gaan en staan waar je wilt. Nu is Australie ook goed te doen op die manier, maar geldt dat ook voor Egypte?? Is een rugzak met kleding e.d. en de Lonely Planet (bij wijze van spreken) voldoende om in Egypte rond te reizen?

Graag jullie reacties, ben benieuwd…

Thanxxx

Wilma

• Wilma

Excuus, vraag van Saskia net te laat ontdekt…maar goed.

Schiet me ook nog een vraag te binnen, wat is de beste reistijd om Egypte te bezoeken??

Wilma

• rene

Die vraag wordt beantwoord in de thread van miranda (eg in de zomer). Ik kan alleen maar zeggen dat ik het eens ben met Gypsy. Ik vind die hitte ook heerlijk, kan er geen genoeg van krijgen. Maar zeker als wnneer ik de bus uitstapte in bijv. Luxor: ik had al snel een verbruik van één liter water per half uur (maar ik ben dan ook die idioot die in lekker in de zon gaat lopen, tja wat kan ik zeggen, ik heb er geen last van). Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat ik in juli ook iemand zag die rood/wit gevlekt was: rood van de zonnebrand, wit van de losgelaten stukken vel, geen prettig gezicht. Daarnaast hadden we contact in hurghada met twee mensen die mee zouden gaan duiken: dat ging niet door, want na een excursie cairo kwam ie terug met een zonnesteek: hij heeft een week op zn hotelkamer gelegen. Tja, de hitte, je wordt er wat lomer van en je moet er van houden, anders kun je beter in de lente of herfst gaan.

groeten

• Marjolein

De beste tijd om Egypte te bezoeken hangt af welk weer je het lekkerste vind.

Ik doe reisbegeleiding in Egypte op individuele basis,met andere worden je doet en gaat waar je wil en wij organiseren dat voor jullie.Wil je meer weten email me even.

Groetjes