STAGE PLEK IN EGYPTE

• Raymond

Hoi Afrika liefhebbers en gangers,

Ik ben een Nederlandse student van Afrikaanse komaf. Ik zit momenteel in mijn derde jaar van mijn studie en moet binnenkort stage lopen.

Ik ben nog opzoek naar een stage plek, en het liefst ergens in Egypte of elders in Afrika. Ik doe dit oproep omdat ik denk dat er misschien iemand een Nederlandse bedrijf daar kent of zelf daar ooit stage heeft gelopen en mij advies kan geven om bij het bedrijf mijn cv te sturen.

Hopelijk zijn er goede adviesen en nog beter plekken.

Als je meer info wil, kan je me altijd mailen en als je iets weet is een e-mail ook altijd welkom.

Alvast Hartelijk bedankt

• rene

Er zitten daar genoeg nederlandse bedrijven, maar wat studeer je, want een student geologie hoeft natuurlijk niet te solliciteren bij -noem een dwarsstraat- unilever.

Adressen kun je natuurlijk makkelijk aankomen: google ‘egypte’ met een willekeurige nederlandse ngo of multinational, heb je het zo gevonden. Stuur een brief, wees assertief, en ik wens je veel succes.

• Raymond

Hoi Rene,

Ik doe studie International Business and Management Studies. Bedankt voor je tip en ga het zeker nog meer proberen.

Groeten,

Raymond

• Funda Bor

Hoi Raymond,

Ik las net dat je in 2006 (best wel een tijdje terug) een stageplek zocht in Egypte en dat je in je 3e jaar zit van IBMS.

Nou zit ik zelf in de 1e jaar van IBMS en wil ik volgend jaar, mijn stage in Egypte doen.

Dus nu ben ik nieuwsgierig, heb je uiteindelijk een stageplek gevonden in Egypte? Hoe heb je het gevonden? En weet je toevallig nog welke bedrijf dat was, misschien dat ze nog stageplekken vrij geven.

Groetjes Funda