ik miss

• een egyptenaar

hoi

nee ik ben hem niet.ik heb 2 dochters (1tje is zelfde dag geboren als amalia en misschien heb je iets van gezien in zondag nieuws of traversa )

wij gaan ook 3 weken in september naar cairo naar mijn familie.

ik word zooooooooo blij als ik andere helemaal weg zijn van egypte en informeer daardoor de andere graag want ik ben zelf helemaal weg van egypte.

mijn email staat bij als je iets wil vragen of informatie ofzo.

groetjes

houdoe

• Gipsy

Beste Egyptenaar, zelf woon ik ook in Brabant, al vele jaren, en het verbaast mij enorm dat jij zegt dat in Helmond geen shoarmazaken zijn. Ik weet dat er in Eindhoven en omstreken echt wel een Egyptische gemeenschap is. Natuurlijk wonen er niet zoveel Egyptenaren als Turken en Marokanen in NL maar je bent echt niet de enige hoor! Kom je niet in de moskee of in de kerk? Daar ontmoeten veel Egyptenaren elkaar toch vaak.

Enne Mohammed, jouw tijd komt nog wel hoor, je ontmoet vast nog wel eens een heel lief meisje in Egypte of in Nederland, ish allah!

Ik ken wel Egyptische meisjes, die houden van hardwerkende jongens hoor.

• rene

Misschien is er iemand in helmond/eindhoven die weet of er een cafe/koffiehuis/shoarmazaak is waar vrijdag egypte-libie te zien is op sateliet-tv? Lijkt me dat het daar wel vol zal zitten met egyptenaren die avond.

groeten

• een egyptenaar

hoi

bedankt gipsy. en ik ga wel zoeken voor de egyptenaren hier in de regio( in de moskee)

rene kom je ook uit eindhoven of helmond?

helaas weet ik geen cafe die vol met egyptenaren zal zijn maar het voetbal wedstrijden zal wel gezonden worden op EUROPSPORT .

• rene

nee vlak bij schiphol

• angeline

hallo egyptenaar

werk jij toevallig als vrachtwagenchauffer bij laurus

op dit moment heb ik geen vragen over egypte,

maar als me iets te binnen schiet zal ik wel een mailtje sturen

groeten uit helmond

• Petr°

Als het op Eurosport wordt uitgezonden is iedere satellietschotel voldoende. Maar, toen Al Ahly laatst tegen Al Ittihad moest spelen, moest je via een Egyptsich kanaal op de Hotbird satelliet kijken. Die heeft niet iedereen! (Ik dus ook niet)

Ik heb het wel gezien, bij een Egyptenaar thuis (toevallig ook in Eindhoven), maar het is wel zoeken..

Vandaag vertrek ik naar Cairo waar ik de wedstrijd live ga bekijken.De vorige keer heeft Egypte met 4-0 gewonnen, dus de Libiërs willen revanche!

Overigens een tip: Zaterdag speelt Marokko tegen Ivoorkust, lijkt me ook zeer de moeite waard. 14:00 Egypt time.

• rene

he, petr——waar zit dat gradenteken eigenlijk?-

je bent wel een echte fan van het egyptisch voetbal, niet? ma-iv lijkt me ook een interessante pot, ja. speelt hadji nog mee? (waar volgens smart meets alle marrokaanse meisjes verliefd op zijn, maar ik heb er nog nooit één gesproken, ze kenden hem niet eens). ik las dat hossam hassan ook nog meedoet bij egypte, is die zo langzamerhand niet hoogbejaard?

• Petr°

Alt-248, is een oud teken uit de Asci-tabel.

Het is de eerste keer dat ik naar een wedstrijd van het nationale team van Egypte ga kijken, en ken eigenlijk geen enkele speler daarvan. Hossam Ghaly doet niet mee,die kende ik wel. En ik ken een Mohamed Zidan van filmpjes.

Eigenlijk ben ik gewoon een voetbalfan, bezoek veel wedstrijden, en vind vooral de toernooien helemaal te gek. Nu heb ik vrienden in Cairo, en een kan doordat hij zelf speelt, aan kaarten komen, dus combineer ik dit. Africa-cup is tenslotte niet iets wat je makkelijk kunt zien. Het lijkt me een geweldig evenement. Massaal, vanwege het grote stadion….

Hoewel, afgelopen week kregen de studenten op Ain Sharms gratis kaarten voor de openingswedstrijd. Hoop niet dat het stadionvulling wordt…

• rene

Veel plezier daar, Petr°, en laat ns weten of het een gekkenhuis is, ben wel benieuwd hoe een wedstrijd er daar aan toe gaat.