ik miss

• mohamed

Hoi Monica en Eva en Rene ik miss jullie waar ben jullie nu heb jullie leukke weekend ghald of wat ik miss ik miss jullie

• een egyptenaar

hoi mohamed

ik ben mohamed uit cairo en woon ook in NL.

waar kom je vandan?waar woon je hier?

ik woon in vlakbij eindhoven(helmond)

leuk om een andere egyptenaar te ontmoeten want ik ken alleen maar 1 in nl.

salam

• mohamed

Hoi Egyptenaar ik kom uit Luxor en ik woon in zuid lemburg .en hoe is het Nederland de land van HMAM

groetjs mohamed

• Gipsy

Hallo Mohammed, een Egyptenaar, hoe lang woon je al in Helmond en in NL dan? Ongeloofelijk dat jij niet meer landgenoten kent in Nederland. Er is toch wel een Egyptische gemeenschap in Brabant?

Anders moet je misschien maar eens shoarma gaan eten?

• mohamed

Hoi mohamed ik ben nu 3 jaar en baar manden hier in Nederlan en ik heb geen tijd om vrouw om te vinden want ik werk heel dag je weet voor onz wij moeten werken om te leven maar de andere zij krijg de geld zo bedol ik de mensen yij komen hier om te luie maar ik ken geen Egyptisch mensen waar ik woon en ik zoek me een vrouw voor het liefe en kinderen mischien

• Pauline

Ja inderdaad, Gipsy! Ik kom ook wel eens bij een shoarmatent hier in de buurt en daar werken allemaal Egyptenaren, echt leuk!!! Misschien een idee idd.

Pauline

• Bets

Helaas Mohamed…. ik werk ook de hele dag, ik krijg mijn geld ook niet zo dus je bent niet de enige hoor. Wees blij, want behalve dat je geld krijgt voor het werk dat je doet, schept werken ook nog orde in de chaos van het leven!

• een egyptenaar

hoi

ik woon hier in NL en in helmond al 3 1/2 jaar. heir zijn wel veel marokkanen en turks maar te weinig egyptenaren.

en helaas er is hier geen shaorma tent.

waar woon je gipsy?hoe lang?

wat voor werk doe jullie(mohamed/gipsy)?

ik werk sinds 2 jaar bij de DC van laurus in someren en ben bezig met studie ook er naast ( erg moeilijk om te werken en studieren en 2 kinderen er bij)

maar het komt allemaal goed insha allah.

• angeline

hallo egyptenaar

ik woon ook in helmond en ben helemaal weg

van egypte we gaan dit jaar voor de 5e keer

nu willen we 3 weken gaan in september.

ben jij toevallig getrouwd met een nederlandse en heb je een zoontje.

groetjes uit helmond

• angeline

sorry vorig berichtje niet goed gelezen ik zie nu dat

je 2 kinderen hebt dan heb ik iemand voor die uit egypte komt

en ook in helmond woont