auto huren

• johan

Hoi allemaal,

we willen eind mei op vakantie naar Egypte. Is het mogelijk om daar een auto te huren en daar de omgeving op eigen gelegenheid te verkennen of is dit af te raden?

We willen ons dochtertje van anderhalf meenemen. Zijn er nog speciale dingen waar we op moeten letten?

We zijn benieuwd naar jullie reacties.

• Lotje

Ik raad het af! Verzekeringen e.d. zijn minder goed geregeld dan in Nederland en - zoals in zoveel andere landen - krijg je als buitenlander vaak de schuld bij een ongeluk. Zonder de juiste connecties kun je echt grote problemen krijgen. Het is niet eerlijk maar zo werkt het nou eenmaal in dit soort landen. Ga dan liever reizen per bus/trein/taxi.

• mohamed

Hoi

doe niet want ieder een rij als blend daar an geen regel en je hebt de auto niet nodig je gebruik de bus altijd of neem een taxi

groetjs

• liesbeth

daar ben ik het helemaal mee eens.. als je een auto huurt stellen ze vaak een open contract op die je dan tekent en als er dan iets is met de auto dan kun jij betalen.. en in het drukke egypte waar iedereen maar rijd zoals die wil zou ik het zeker niet doen.. een heel groot risico dat je iets er mee krijgt.. taxi's zijn erg goedkoop en brengen je snel op de plaats van bestemming.