Opzoek naar mensen die erg bekend zijn met de cultuur van Egypte

• liesbeth

Ik ben op zoek naar iemand die ook helemaal weg is van Egypte. Iemand die mij van alles kan vertellen over de gewoontes.

Maar ook die mij tips kan geven over als je daar een relatie met iemand hebt. En ja ik krijg al vaak negatieve reacties dus daar zit ik niet echt op te wachten.

Ik ben net terug uit Caïro en heb daar 14 dagen doorgebracht met mijn geliefde en mis hem nu ontzettend. Heeft iemand net zo'n verhaal of zou die het leuk vinden om mij hierin meer te informeren?? Reageer dan alsjeblieft! MIjn mailadres staat erbij!

• marjolein

hoi liesbeth,

zelf ben ik 20 jaar getrouwd geweest hier in nederland met een egyptenaar,helaas is hij 8 jaar geleden overleden.sinds 2 jaar heb ik een relatie met een egyptenaar uit luxor.dus ik weet een beetje tegen welke vooroordelen je aan loopt.hij woont in luxor,dus onze relatie bestaat uit het heen en weer pendelen tussen nederland en luxor en iedere week bellen.ik begrijp heel goed,dat je graag allerlei informatie wil hebben en we kunnen je allemaal hier waarschijnlijk wel een heel eind op weg helpen

groetjes

• liesbeth

Hey Marjolein wat leuk dat je reageert! zou ik misschien je emailadres mogen zodat ik je kan emailen?? groetjes mij

• liesbeth

ow ik zie je adres al.. zal je binnenkort ff mailen als je het goed vind!

• marjolein

ja natuurlijk,marjoleinapeldoorn@hotmail.com

• georgina

Er bestaan geen romantischer mannen dan egyptenaren.Maar ik weet wel hoe het in de toeristenplaatsen gaat. Een vriend van mij uit Hurghada woont nu hier met een nederlandse vrouw en wordt voortdurend door haar gecontroleerd. Ze heeft daar alle reden toe, maar de vraag is of ze verstandig bezig is. Ik hou van de egyptenaren en -narinnen, maar realiseer je wel dat een man, die het is toegestaan 4 vrouwen te hebben, nu niet direkt monogaam genoemd kan worden. Als je daarmee akkoord gaat, van harte, dan kun je heel gelukkig zijn. En zo niet, geniet van jullie samenzijn maar verbindt daar geen voorwaarden aan. Heel veel geluk en romantiek gewenst met je onweerstaanbare egyptenaar

• Maaike

Lees anders eens het boek grenzeloos verlangen. Een heel duidelijk boek met niet alleen maar vooroordelen maar ook tips en handvaten!

Ik wens je heel veel geluk!!

• tanja

Hallo Liesbeth,

Ik weet precies wat je bedoelt aangezien ik ook een relatie heb met een egyptenaar. Ik ben er in de kerstvakantie geweest en we hebben het zo fijn gehad samen. Nu mis ik hem ook vreselijk vooral in de kleine dingen, in een knuffel bijv.

Als je wilt msn moet je het maar zeggen, dan voeg ik je toe en dan mail ik je mijn adres wel.

Groeten en sterkte

• liesbeth

hey tanja.. ja ik zou graag je emailadres willen.. je mag mij ook wel toevoegen.. mijn adres staat er wel bij.. kunnen we ff praten over de jongens enzo.. ok??? tot snel..

• tanja

heb je geen hotmail adres?