visum

• Fred en miranda

ik heb gehoord dat je in egypte een visum nodig hebt

wie heeft hier ervaring mee?

is het te halen op het lokale vliegveld?

of moet dat van te voren hier in nederland?

• Wilma V.

Gewoon kopen op het vliegveld waar je arriveert.

• een egyptenaar

ik geloof het is iets van € 15 a 20 p.p ter plek

• Zonnetje

Een paar weken geleden was het nog 17 euro.

• marjolein

hoi,

visum bij de wisselkantoren op luxor airport was 8 weken geleden 13 euro,maar als je met een tour operator gaat betaal je (meestal in de transfer bus)wel 17 of zelfs wel 20,ach ja,de tour operator moet ook wat verdienen,he.als je niet teveel wil betalen,ga je naar het wisselkantoortje en zeg je dat je individueel reist,heb je zo je visum en een paar euro's voor een lekker drankje uitgespaard

• jolanda

Visumvraagje: 1. Moet je nu wel of geen pasfoto bij je hebben voor je visum.

2. Hoe zit het met kinderen die bij de ouders (met foto) op het paspoort staan, ook pasfoto en visum

Gr. Jolanda

• Cleopatra

Het is niet de touroperator die wat extra verdient aan het visum maar de lokale agentschap. Zij hebben mensen binnen op de luchthaven staan die ook helpen bij evt. problemen met visum/paspoort/bagage/etc. Maar goed, je bent volgens mij vrij om het visum te kopen waar je wilt.

• Cleopatra

Voor je 1e toeristenvisum bij aankomst heb je geen pasfoto nodig! Dit is pas als je na 1 maand wilt gaan verlengen. Volgens mij zijn kinderen die op het paspoort van de ouders staan bijgeschreven gratis.

• ria

Een visum kun je op het vliegveld kopen. Als je in de rij gaat staan waar alle toeristen in staan dan betaal je meer dan dat je naar een rustig loket gaat. Voor kinderen die in het paspoort van de ouders staan betaal je niet. Dus je betaalt een visum per paspoort.