vriend zoeken

• mohamed

Hoi beste

mijn naam is mohamed ik zoek naar mense de was in Rosseta de schep was ik in

de Bar werken de mensen zij was met flay wel of met salko riezin of werken in did schep

groetjes

• rene

je zoekt dus naar mensen die in rosetta waren. en verder? misschien kan iemand in je omgeving de vraag opnieuw stellen want er is weinig van te maken.

• monica

De Rosetta is een cruise schip (ik heb er in maart vorig jaar opgezeten).

Volgens mij zoekt hij iemand die daar pasgeleden ook op heeft gezeten.

Dat is zoeken naar een speld in een hooiberg tenzij diegene deze oproep leest.

• mohamed

hoi ik zoek mensen die pasgeleden heeft gezetn van 2000 to 2001van Lxor naar Aswan en trug

hoi ken jij de mensen van de medewerker van het schip Esam of Khaled of de de man van de bazar het Ragab

• monica

Sorry mohamed die namen zeggen mij niets.

Ik heb vorig jaar in maart de trip van luxor naar aswan op de Rosetta gemaakt met sky.

Onze gids was Karim.

Ik weet ook niet wat deze namen te maken hebben met de mensen die jij zoekt en wat je er mee wilt doen.

Je moet denk ik iets duidelijk zijn.

• mohamed

Beste Monica de mensen de ik zoek dat is almal is mesjes de heb ik kenen gelert ton ik was in de schip werken maar nu werk ik 3 jaar hier in Nederlan en ik ben alen om dat ik zoek cntact met iemand dat als

goetejs

• monica

ik hoop dat het je lukt, succes ermee.