Niletravel

• Ron

hebben meer mensen problemen met niletravel.

ik heb vorige week woensdag een 8 daagse nilecruise geboekt en heb nog steeds geen officiel bericht dat het goed gekeurt is.

heb wel een bevestiging gekregen een paar seconden nadat ik geboekr had.

dus weet nu niet hoeveel ik moet aanbetalen enzo!!

gr. Ron

• marianne

Wij hebben zelf ook bij nile travel geboekt ik heb wel 4 keer moeten bellen voor ik een bevestiging kreeg .

verder wet ik het niet want wij vertrekken pas 27 april als je de berichten mag geloven is het in Egypte tot in de puntjes geregeld als je met hen reist maar ik vindt dat het hier te wensen over laat ik heb al gelezen dat ze geen koffer labels opsturen wat die moet je op schiphol halen bij de balie van transavia.

als dit zo is vindt ik dat een slechte service wij gaan met 3 kids ik zie me al staan op schiphol maar laten we even afwachten wanneer gaan jullie??

Groetjes

• simon

Kreeg ook de factuur vrij laat en moest daarna 2xbellen voor de tickets. Ging met gemengde gevoelens weg, maar heb uiteindelijk een topreis gehad. De begeleiding in Egypte was echt uitstekend. Wij hadden de nile cruise + rode zee geboekt. Veel plezier vast in Egypte en maak je maar geen zorgen.

• jacqueline

ik sluit me bij de vorige prikkers aan. hier had ik ook mijn twijfels maar onze reis met niletravel was er een die perfect geregeld was

gr. jacqueline

• Johan

Ook wij hebben in december een fantastische Nijlcruise/Rode Zee reis via Nil Travel gemaakt. Alles heel goed geregeld. De tickets krijg je waarschijnlijk via e-mail.

Veel plezier en een goede reis.

groete, Johan.

• linda (vriendin van Ron)

wij gaan in maart dit jaar. ben zeer beniewd!! heb wel meer vertrouwen gekregen door jullie reacties. bedankt hiervoor!

verder hebben we nogmaals gebeld naar niletravel, met de vraag waar onze bevestiging blijft. zij antwoorde dat dit waarschijnlijk langer duurt dan normaal, omdat ze tijdens de kerstvakantie dicht waren, en ze nu op de vakantiebeurs staan. hierdoor hebben ze dus personeelstekort voor dit soort klusjes.

het zal allemaal wel goed komen, hopen we zo.

we gaan in ieder geval een 8-daagse cruise maken op de M.S. Monte Carlo.

we hebben er zin in, maar hebben er zeker nog meer zin in als de bevestiging eidelijk binnen is!!

groetjes Linda

• Nelly

Wij hebben ook een reis bij Nile travel geboekt en het duurde ong. 4 weken voor wij bericht kregen, zij hadden het toen druk met de herfstvakantie (mischien een klein kantoor of weinig personeel) Je hoeft dus niet gelijk na boeken aan te betalen, pas als je bericht hebt gehad. Tickets krijgen wij via de post, want egypt-air doet nog niet aan printen

Wij hebben de Nefertiti-reis geboekt vertrek 16 april

gr. Nelly

• René

Niletravel is ooit begonnen als klein reisbureau in Amsterdam. Ik heb d'r toen een stel vluchten geboekt voor een reisje met Rami Travel, en dat is allemaal goed gelopen. Niletravel was wel een voorproefje op Egypte, inderdaad laat met de tickets en bevestigingen en dergelijke. Nu werd het kantoor ook bemand door heuse Egypteneuzen. Alles is goed gegaan en gelopen, zou zo weer bij ze boeken.

• Moos

Hi Ron,

Wij hebben afgelopen november een 10 daagse - Ramses rondreis gemaakt met Niletravel en het was allemaal prima geregeld.

Ik heb de factuur ook pas een paar weken van te voren ontvangen voor een aanbetaling via e-mail. De tickets heb ik ontvangen via de post samen met de bagagelabels. Slechts 6 dagen voor vertrek dus was ook erg spannend.

Maar over de organisatie ter plaatse niks over te zeuren hoor, perfect geregeld.

Enige minpuntje was dat het programma volledig door elkaar is geschud de laatste paar dagen en dat er soms een aantal bezoeken alleen in de ochtend werde geprakt en dat was wel haasje repje.

Maak je niet te druk !

En heel veel plezier, heb je niet nog een plekje over in je koffer ik zou zo weer terug willen !!

• Moos

Hoi Linda,

Wij hebben 3 dagen op de M/S Monaco gezeten in november en dat is prima geregeld. Mooie boot, aardige werknemers en een hele leuke gids hebben we gehad. Zijn roepnaam is Zak (je zegt Zack maar hij schrijft Zak).

Mocht je hem hebben doe hem dan de groetjes van monique, zijn vrouw uit Nederland !

Heel veel plezier en geniet van alle mooie dingen in een geweldig Egypte !