hallo allemaal
Ik kreeg vanmorgen weer een aantal telefoontjes dat mensen weer bedrogen zijn met een huis kopen of het afbouwen hiervan.
We kunnen niet vaak genoeg zeggen tegen iedereen, alle overhaaste beslissingen in elk opzicht kost GELD in Hurghada !!!!!
Wees wijs en informeer eerst eens goed, voordat je wat aanschaft daar.
Een Egyptenaar vertelde mij 3 weken geleden in Hurghada, dat wij als europeanen bekend staan als makkelijk prooi !!! Ook in de liefde!!!!!!!!!!!!!!!! En zijn eigen spreuk is:
Een Egyptenaar die binnen een jaar geld vraagt aan jou om te lenen, ja zelfs voor operaties etc. is geen goede Egyptenaar, die doet het alleen om het geld.
Bij elke beslissing die je daar neemt, denk dan eerst: Hoe zou ik dit in Nederland aanpakken en kom dan weer eens met beide benen op de grond.
Ook onze bekende nederlandse oplichter was nog steeds bezig de laatste tijd, hij schijnt nu gevlcht te zijn, omdat hij 31 december moet voorkomen in Hurghada.
En ook hij heeft weer mensen doodongelukkig gemaakt, ondanks alle waarschuwingen van alle kanten.
Mensen kijk uit, het kan een heerlijk land zijn, maar blijf met beide pootjes op de grond staan.Je kan beter 1 x een ticket teveel hebben gekocht, dan achteraf spijt hebben van duizenden euro's.
De meeste mensen weten wat hij hebben doorgemaakt daar, dus heb je je twijfels, bel ons gerust.
06-11242792
Klaas en Maya Spijk