Ik ben op dit moment in onderhandeling(vandaar dat ik de naam nog even stil hou)maar ik vind de vergoeding niet overeenkomen met de klachten.
@ bedden bijvragen was geen opie want de kamers waren te klein,onze 2 andere kinderen lagen alleen op een andere kamer ,8 en 10 jaar)en de kleinere op de bank.dan maar.
Geen kindvriendelijk hotel,(absoluut niet)geen 5 maar 4 sterren,totaal niet zo all incl,zoals in het andere hotel,geen snorkelrif,kinderclub maar 3 uurtje andere 8 uur,geen verwarmd zwembad,peuterbad 4 mt r lager dan volwassen bad(niet praktisch met kinderen van verschillende leeftijden.buiten na 5 uur geen drinken meer te krijgen ander hjotel allemaal zitjes buiten en cafeetjes tot 12 uur s'nachts,geen balkon andere wel(wat erg fijn is als de kleintjes wat vroeger gaan slapen)dus dan zat je verplicht binnen.
Nou ik kan nog veel meer opnoemen.
Het ergste vond ik nog dat bij de overboeking gewoon in het hotel gezecht werd,,,,u blijft hier,,,of u slaapt op straat,,,nou ja zeg.
O ja ,,,,en de reisleidster vertelde ons zelfs nogdater die week nog 4 nederlanders voor ons hotel zouden komen,terwijl ze 5 dagen van te voren al wisten dat het overboekt was,,,maar vervolgends de mensen hier niet over informeren,,,schandalig toch??(zo zal het bij ons ook wel gegaan zijn)
En nog de klap op de vuurpijl,,,ik had de eigenaar van het hotel gesproken waar we verbleven,,,en hij zei dat hun hotel niet eens te boeken was met 4 kinderen die zo jong waren,,,daar hadden ze de kamers niet voor,(ze zijn te klein om alleen te liggen)
Nou ik dacht genoeg redenen voor een terug vordering van de reissom????als ik er met de touropp. er niet uit kom geef ik het ook uit handen,,en maak ik hele goed reclame voor ze ,,,dus niet,en dat kan op vele manieren
maar ik was nu dus benieuwd of er meerdere mensen zijn die geld terug gekregen hebben met een goede klacht,en wat voor een persentage ze hebben ontvangen.
Bedankt voor je reactie