nijlcruise; koffer of tas?

• tineke

Wij Gaan 29 december een nijlcruise maken, is het handiger om ipv een koffer een tas mee te nemen, ik neem liever mijn koffer mee, maar kan dat wel in de hut?

Wie heeft ervaring cq raad?

Groetjes en alvast dank.

• stella

Nou ik heb precies dezelfde vraag!! Ik ga ook een nijlcruise maken de 29ste.

Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik hoorde van een vriendin van mij, die de cruise 2 keer heeft gedaan, ze de ene keer een grote hut hadden en de keer daarop een kleine, maar ze had wel beide keren een koffer mee.

Ik ben zelf ook van plan om gewoon 1 koffer mee te nemen en mijn vriend ook 1 dus..

Groet Stella

• jose

begin dit jaar een nijjcruise gemaakt.

Geen enkel probleem met de koffers. Genoeg ruimte in de hutten!

Veel plezier!!

José

• irene

Mijn idee Jose!

Lekker meenemen hoor! Veel plezier!!

• ikke

Inderdaad geen enkel probleem die koffer, wij konden ze gewoon onder het bed schuiven!!

Veel plezier!!! Ik ben jaloers op jullie; mag ik mee in jullie koffer hihihi….

Groetjes Ikke

• jeanette

hoi tineke en stella

gewoon je koffer. kan je op het rekje kwijt. Kijk verder even bij de reisverslagen reismetmemee op het voorblad. Daar vnd je ook foto's van de nijlcruise en zicht vanaf de boot. Bij de dagen in het reisverslag kun je die dingen aanvinken die jezelf ook gaat bekijken incl foto's. Verder vind je achter het voorwoord nog handige tips. heb je nog vragen dan lees ik ze wel of mail maar thuis.

mvg

jeanette

• tineke

Hoi Stella en anderen,

Bedankt voor jullie leuke reacties.

Gelukkig hoef ik dus geen tassen te kopen en zijn mijn koffers te plaatsen.

Leuk Stella dat jij ook de 29e gaat! Misschien zien we je wel.

Ik hoop dat we lekker weer hebben.

Nogmaals allemaal bedankt, helaas heb ik geen ruimte over in mijn koffer, dus …

jullie moeten helaas in de kou achterblijven……………..

Groetjes,

• bonny

hut?

wij hadden een riante geweldige , je kan het niet bedenken, zo groot, kamer op de boot!

genieten! dazz een ding wat zeker is!

• Jacqueline

Hoihoi

Begin december een nijlcruise gemaakt. We hadden twee koffers bij ons…. Meer dan genoeg ruimte daarvoor en je hoeft in Egypte totaal niet met je koffer te slepen!!!!!

Groetjes Jacqueline :-)

• petra

foto's????Jacqueline schreef:

>

> Hoihoi

>

> Begin december een nijlcruise gemaakt. We hadden twee koffers

> bij ons…. Meer dan genoeg ruimte daarvoor en je hoeft in

> Egypte totaal niet met je koffer te slepen!!!!!

>

> Groetjes Jacqueline :-)