akassia swiss resort

• m. pijpers

Hallo luitjes,

Zijn er mensen onder jullie die in Akassia Swiss Resort in Marsa Alam zijn geweest.

Graag horen we wat reaktie's voor we eventueel gaan boeken.

alvast bedankt,

Marcel

• Hendrika

Hallo,

Wij zijn van 17-24 nov. in het Akassia geweest. Ik heb al over het hotel geschreven bij “excursies Marsa Alam”. Mocht je nog vragen hebben laat het maar even weten.

Wanneer zijn jullie van plan te gaan trouwens? Het is een prachtig hotel met een geweldig mooi huisrif, maar als er teveel wind is (hadden wij ook 3 dagen) mag je niet snorkelen bij het rif ivm te hoge golven, een alternatief wordt dan geboden met een shuttelbusje 2x per dag.

Groetjes hendrika

• m. pijpers

geef even de url, zodat we kunnen kijken, zag het zo snel niet staan.

als het goed is gaan we ongeveer half juli, 2 weekjes.

marcel

• Hendrika

url? Even op de onderaan op deze pagina klikken op vorige 50 berichten, en dan naar excursies marsa alam

In juli zullen jullie vast geen last van de wind hebben.

• m. pijpers

Inderdaad, waren dit jaar in juli, vanaf de 21e dan wel in hurghada, maar hebben prima weer gehad, dus die wind ben ik niet bang voor, hoewel er toch af en toe ook wel behoorlijk wat wind stond hoor.

Maar zeker niet koud, haha rond de 38 is het zelfs lekker verfrissend

marcel

• Hendrika

Wij hadden het ook niet koud, maar vonden het jammer niet alle dagen in zee te kunnen bij het hotel. De temperaturen waren prima in november, overdag 30 en in de avond 20 en zeewater 26 graden. Maar de excursies die we maakten naar afgelegen baaien maakte dit helemaal goed.

• mario

Ik kan je alleen maar aanraden te boeken ik ben er geweest begin februari en ik heb alweer geboekt voor eind februari 2006.

het is idd een mooi hotel wanneer het vol is heb je helemaal geen idee dat er zoveel mensen zijn je habt altijd plaats aan het strand of aan het zwembad.

Veel plezier wanneer jullie voor dit hotel kiezen.

groetjes Mario

• Marianne

Klinkt heel goed! Mijn ouders zitten er nu en wij gaan 4 mei voor 8 dagen………… Heerlijk! Zijn echt benieuwd, hoop niet dat er 8 dagen een rode vlag hangt! Even een leuke stunt. Mijn daddy stuurde net een smsje (had nog nooit gesnorkeld) duikbril liep vol met water en hij schrok zo dat hij zijn ondergebit kwijt raakte. Daarna met een duiker gaan zoeken naar zijn tandjes Hahhaahahaha. Maar hij heeft ze weer gevonden. Gaat morgen weer een nieuwe poging wagen……. Wordt vervolgd!mario schreef:

>

>