Hallo luitjes,
Zijn er mensen onder jullie die in Akassia Swiss Resort in Marsa Alam zijn geweest.
Graag horen we wat reaktie's voor we eventueel gaan boeken.
alvast bedankt,
Marcel
Hallo,
Wij zijn van 17-24 nov. in het Akassia geweest. Ik heb al over het hotel geschreven bij “excursies Marsa Alam”. Mocht je nog vragen hebben laat het maar even weten.
Wanneer zijn jullie van plan te gaan trouwens? Het is een prachtig hotel met een geweldig mooi huisrif, maar als er teveel wind is (hadden wij ook 3 dagen) mag je niet snorkelen bij het rif ivm te hoge golven, een alternatief wordt dan geboden met een shuttelbusje 2x per dag.
Groetjes hendrika
Ik kan je alleen maar aanraden te boeken ik ben er geweest begin februari en ik heb alweer geboekt voor eind februari 2006.
het is idd een mooi hotel wanneer het vol is heb je helemaal geen idee dat er zoveel mensen zijn je habt altijd plaats aan het strand of aan het zwembad.
Veel plezier wanneer jullie voor dit hotel kiezen.
groetjes Mario
Klinkt heel goed! Mijn ouders zitten er nu en wij gaan 4 mei voor 8 dagen………… Heerlijk! Zijn echt benieuwd, hoop niet dat er 8 dagen een rode vlag hangt! Even een leuke stunt. Mijn daddy stuurde net een smsje (had nog nooit gesnorkeld) duikbril liep vol met water en hij schrok zo dat hij zijn ondergebit kwijt raakte. Daarna met een duiker gaan zoeken naar zijn tandjes Hahhaahahaha. Maar hij heeft ze weer gevonden. Gaat morgen weer een nieuwe poging wagen……. Wordt vervolgd!mario schreef:
>
>
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?