egypte rondreis

• Gerard

Hallo

Samen met mijn vrouw zijn we van plan een rondreis te boeken bij Skytours. Onze voorkeur is gevallen op type Hapi een 15 daagse rondreis door Egypte. Heeft iemand ervaringen met deze maatschappij. We willen in maart 2006 gaan zijn beide vijftig jaar.

bedankt voor de reactie.

• Yvonne

Hallo!

Check ook eens xxxxx klassieke rondreis Egypte, goedkope en helemaal de beste!

Groetjes Yvonne

• Ad

Hallo Gerard,

Klik eens boven aan de side op zoeken en tik als onderwerp Skytours en bij de data alle data en lees de reacties, dan begrijp je de opmerking “bezind eer gegint” ,

beter de klassieke rondreis bij Gobest, kijk bij zoeken en tik dan Magrietreis in en lees deze reacties, deze reis is de rondreis van Gobest, maar dan georganiseerd voor de Magriet/Libelle lezers maar je krijgt deze van Gobest als de klassieke rondreis.

Dit is veruit het beste wat tekrijgen is en voor een prima prijs de beste Hotels

Groet Ad

• Johan

Kijk eens bij Nile Travel. Goede organisatie.

• Gipsy

Ervaringen met deze maatschappij zijn er vele hier op het prikbord te vinden. Sluit me helemaal aan bij een van de vorige sprekers die zegt: ‘bezint eer gij begint’.

Zeker als je waarde hecht aan een goede organisatie, begeleiding en service.

Betaal liever wat meer aan een beter bekend staande organisatie, goedkoop is hier vaak duurkoop. En het zou toch vreselijk jammer zijn als een leuke vakantie overschaduwt wordt door nare ervaringen.

• Yolanda

Ik ben wel met Skytours deze reis wezen maken en het was geweldig!

• René

Het gaat steeds weer over Skytours en Isropa. Wat is er mis met de organisaties als Rosetta en Shoestring? Een andere manier van reizen, maar wel eentje waarbij je meer meemaakt en ziet. En waarbij je, een verademing, het grootste deel van de tijd zonder gids bent. Bij de bezienswaardigheden dan.

• jeanette

hoi renee.

Eris niks met wat jij vind want iedereen houdt van iets anders, dus zoekt ook iedereen zijn eigen organisatie. Maar je kunt niet stellen dat je meer ziet. Ben jij in Tel amarna geweest enz. De catacomben onder de grond gezien bij Benni Hassan en de rotsgraven………………. wij hebben heeeeeeel veel gezien en ja, geef mij maar een gids er bij die mij veel verteld dan dat ik dat terplekke allemaal uit een gidsje moet gaan lopen lezen. Ieder heug zien meug zeggen we hier.

mvg

jeanette

• René

Ieder z'n meug, helemaal mee eens. En de vragen die je stelt over of ik Amarna, B. Hassan en de rotsgraven gezien heb kan ik met Ja, ja en ja beantwoorden.

Maar, ik bedoel eigenlijk meer dat je met organisaties als Rosetta meer van het land ziet buiten de ‘grote’ bezienswaardigheden om.

Natuurlijk heeft iedereen een andere idee en invulling van z'n vakantie. Maar omdat ik Egypte en de Egyptenaren zo ontzettend leuk vind, vind ik het wel eens jammer dat sommige tours het echte Egypte niet doen. En met het echte Egypte bedoel ik dan de markten, de feesten & festivals, per ongeluk bij mensen op de thee zitten.

Absoluut niet vervelend bedoeld, trouwens, want eenieder maakt z'n eigen keuzes. Maar ik denk dat er niets mis mee is om op het prikbord ook eens een ander geluid te laten horen.

• jeanette

mee eens, je pakt mijn antwoord goed en sportief op

mvg

j