grenzeloze liefde

• petra

het bovenstaande boek waar al reeds enkele maanden geleden hierop dit prikbord over is geschreven is uit. gekocht en in 1 ruk uitgelezen. echt een aanrader voor iedere westerse vrouw die serieuze plannen heeft met een arabische moslim. verkeer al zelf 12 jaar in de wereld van de biculturele relatie en wou dat ik dit boek voordat ik ging trouwen had gelezen. geeft veel inzicht in de mooie kanten en obstakels (veel met risico's) van dit typre relatie. een aanrader!

• Sannie

Hallo Petra,

Sorry, maar wat is de titel van het boek. Ik kan het niet vinden in je stukje. Ben namelijk geintreseerd om het te lezen.

Groetjes Sannie.

• claudia

Grenzeloze liefde is de titel en het boek. de schrijfster heet Hanneke Rozema. en het is inderdaad een goede tip!

claudia

• Natasja

Hee Petra!!

Bedankt voor de tip! Ik heb het boek net besteld en ik ben erg benieuwd!!

Groetjes Natasja

• didi

Ik heb het boek ook gelezen en het is zeker aan te raden. Vooral als je trouwplannen hebt.

• P.Br.

Lees ook eens Fatwa van Jacky Trevane, en Verboden Liefde van Norma Khouri Albequeen.

Veel lees plezier

• maaike

Ben ook in het boek aan het lezen na de tips hier op het prikbord. Erg herkenbaar allemaal en het wordt er niet mooier in gemaakt dan het is dus heel realistisch. Heel goed boek dus!!