banale vraag?

• ikke

Hahahaha, dat is nog eens toevallig zeg. Dat belgische stel was inderdaad vader en dochter, met hen zaten we later ook nog in het hotel. Alladin heb ik een keer gezien en Tut hebben we een paar keer gehad met de extra excursies die we bij geboekt hadden. Wij hadden inderdaad “super” Latif hahahaha, die zijn naam eer aan deed…

Echt grappig zeg!!

Hebben jullie ook nog excursies bijgeboekt? Wij hebben Abu Simbel met de bus gedaan, een kameelsafari en de sound & light show in de tempel van Karnak. Die show in Karak vonden wij trouwens tegenvallen…

Hahahaha, wie weet hoe vaak we misschien samen in de bus hebben gezeten enzo….

Groetjes Ikke

• irene

In ieder geval al 1 keer!

Die kameelsafari heb ik ook gedaan! Dat belgische stel was toen ook mee. Jullie ook? Ze reed toen achter me dat blonde meisje. Te roepen dat haar kameel Shakespeare heette hahaha :)

Abu Simbel zijn wij heel aso met het vliegtuig geweest. Wij waren met zijn drietjes met Alladin. Hij zou eerst met de bus meegaan. Maar hij ging toch maar liever met ons hihi ;)

Die show hoorde ik van meer mensen dat dat een tegenvaller was. Het leek ons niet zoveel aan eigenlijk. Vandaar dat we niet gingen.

Wat raar dat je elkaar dan tegenkomt op zo'n maffe internetpagina!

• ikke

Dat klopt dat riep ze tegen mij volgens mij… Die van mij heette Bob Marley en ik wilde weten of die van haar ook zo'n leuke naam had… Hahaha echt maf ja dat je elkaar dan hier weer tegen komt. Ik weet zo niet wie jullie waren, maar wij hadden de meeste tijd een gekleurd hoofddoekje op; we waren met 3 meiden en al snel noemde ze ons dan ook K3…

Groetjes Ikke

• irene

Dat k3 naampje komt mij bekend voor! Dat heb ik zeker ergens gehoord.

Maar ik ben zo slecht in gezichten joh. Echt verschrikkelijk. Als ik nu iemand tegenkom van die reis moet ik eerst drie keer kijken hahaha.

Ik was met mijn schoonzuster en man. Mijn zussie had ook zo'n doekje op steeds. We zijn allemaal in de 20. Volgens mij had ik die dag helemaal niks op. Ik had een lange linnen broek aangetrokken en mijn petje aan mijn buiktas gehangen.

Jammer dat ik geen foto's op de pc heb. Dan had je kunnen kijken. Ik heb ze nog op een stick staan!

• ikke

Hahahaha dan weet ik wie jullie zijn!!! We hebben nog even zitten kletsen met elkaar!!! Over toevallig gesproken zeg…

Groetjes Ikke

• irene

echt waar???!!! wat stom zeg, ik weet er niks meer van!

waarover dan? (nergens over waarschijnlijk hahaha) Was dat met thee drinken na het kameelrijden ofzo?

• ikke

Volgens mij was het op dat bootje toen we naar de kamelen toe gingen (of toen we er vanaf kwamen…)… En inderdaad volgens mij ging het nergens in het bijzonder over; beetje koetjes en kalfjes praat zeg maar… Maar je vertelde toen wel dat jullie met z'n drieen waren en dat dat je vriend (man) en schoonzus waren….

Ik had het nog aan een vriendin van me gevraagt die er toen ook bij was en ze wist meteen wie ik bedoelde… Echt grappig!!!

Groetjes Ikke