welk hotel /appartement?????

• Margreet

Hallo,

wij zijn van plan om in juli 2006 naar Sharm el Sheikh te gaan met onze zoon van 16. naar welk hotel of appartement kunnen we het beste gaan zodat er voor hem ook wat te beleven is?? en waar meer jongeren van deze leeftijd komen.

groet margreet

• Charmaine

Hoi Margreet,

Overal zitten wel jongeren hier maar als je echt een hotel wilt waar wat te beleven is voor hem zou ik sanafir kiezen.Ligt midden in het centrum,heeft een disco(Bus stop) en heeft 2 x per week een groot feest (Pacha) en als je in het hotel zit hoef je ook nog geen entree te betalen voor die feesten.En de meeste die er zitten zijn jongeren.

Groetjes, Charmaine

• Henk

Dan moet je wel heel veeeeeel van je zoon houden…..

• Karin

Probeer het hotel Cataract eens. Dit ligt in het centrum van Na'ama Bay, tegenover de Camel Bar (leuk voor jong en oud), dicht bij de Pascha, maar je hebt niet de overlast van alle uitgaangsgelegenheden zoals bij het Sanafir hotel.

Wij hebben dit hotel geboekt via Neckermann, weet niet of er ook nog andere reisorganisaties zijn die dit aanbieden.

Wij vonden dit een prima hotel, zoals gezegd midden in het centrum. Aan de achterkant ligt de boulevard en het prive strand. Voordeel is dat je zoon zo naar de leuke uitgaansgelegenheden kan, maar dat jullie er niet veel last van hebben. Toen wij er waren waren er ook een aantal mensen van zijn leeftijd.

Het eten bestond uit buffet vorm. Ik moet zeggen dat er niet zoveel variatie in is, maar wij gingen regelmatig bij bijv. Mexicaan, Indisch restaurant of pizzeria eten, voor de afwisseling.

Als je nog vragen hebt mag je me gerust mailen!

Karin