probleem met smsen

• missharmony

met tmobile kan je geen smsjes ontvangen uit egypte, heeft iets te maken met de afspraken tussen de providers, mijn vriendin kan ook geen smsjes ontvangen. ik zelf heb vodafone, en bij mij komen ze wel alitjd aan..

dus daar ligt het probleem, jij kan wel naar hem smsen als het goed is komt dat wel aan

• ikke

Een vriendin van mij heeft ook T-mobile en heeft alle smsjes ontvangen hoor die ik haar vanuit Egypte heb verstuurd!!

Groetjes Ikke

• Charmaine

Hoi iedereen,

Zover ik weet kan je met mobinil (012) niet naar t-mobile sturen.Ik heb ook vrienden in nederland met t-mobile en toen ik een mobinil nr had lukte het niet.Met vodafone (010) wel.

Groetjes, Charmaine

• wendy

Ik heb inderdaad T-mobile en bij mij kwamen ze nooit aan!!

• irene

Kijk nu word alles wel duidelijk! Het is idd een 012 nummer en zoals ik al zei heb ik t-mobile….

Balen zeg

• Petr°

Mijnheertje kan weer opgelucht ademhalen…;)

• Ingrid

JA!!!! Er zijn heel vaak problemen met sms, zowel in Egypte als van/naar het buitenland. Alles is daar Insha'Allah (als Allah het wil) dus ook de sms. Veel heeft te maken met de providers. Soms komen smsjes altijd aan, soms af en toe en soms nooit. Ik spreek uit ervaring! En hou er ook rekening mee dat de Egyptische mannen niet altijd even betrouwbaar zijn ;-)

• Ella

Hoi,

Ik SMS ook met een Egyptenaar, ik heb een KPN abonnement, heb daar nog nooit problemen mee gehad evenals de ontvanger. Mag ik vragen Ingrid waarom je zegt dat Egyptische mannen onbetrouwbaar zijn ?

• Ingrid

Hoi Ella,

Ik schreef dat ze niet altijd even betrouwbaar zijn. De reden daarvan is dat ik zoveel ellende heb gezien van westerse vrouwen die verliefd werden op een Egyptische man en later zwaar teleugesteld waren en soms zelfs ook nog veel geld kwijt waren. Ik bedoel heus niet dat dit altijd het geval is en in Nederland kun je ook flink in de maling genomen worden maar…. daar komt het nou eenmaal veel vaker voor. Ik ben van mening dat de verschillen in cultuur en rijkdom te groot zijn. Zelfs als er sprake is van echte liefde, moeten zowel de man als de vrouw wel heel erg sterk in hun schoenen staan om de relatie te laten slagen.

Groeten,

Ingrid