probleem met smsen

• irene

Hebben jullie ook problemen met smsen van en naar Egypte?

Ik krijg ze niet van daar en degene daar krijgt ze niet van mij. Ik heb overigens t-mobile, wat hij heeft zou ik niet weten.

groetjes,

Irene

• Petr°

Vandaag toevallig ook. Maar het gebeurt vaker dat er een SMS-je blijft hangen en later doorkomt.

• irene

hmm mogelijk dat meneertje dan een beetje overdrijft voor de handigheid ;)

Hij stuurt er vier en ik krijg er 0, jaja..

• claudia

Hoi Irene

Met een verzend rapport kun je controleren of je sms afgeleverd is. erg handig! kan hij ook niet zeggen dat je sms niet aangekomen is.

claudia

• daan

hahaha tja ,,,,,,aanpakken die meneer..hihi

• ikke

Dat gaat helaas lang niet altijd op. Een vriendin van me heeft dat ook ingesteld staan en krijgt soms gewoon een bevestiging dat de sms is afgeleverd, terwijl ik niks heb gehad….. En dat is dan gewoon in Nederland. Dus helaas….

Groetjes Ikke

• Petr°

In mijn geval was het geen storing, SMS was gewoon aangekomen, antwoord liet alleen maar een tijd op zich wachten.En of jouw mijnheertje overdrijft….kweenie.

Jij zult jouw mijnheertje toch wel het beste kennen?

Succes met je mijnheertje…;)

• wendy

Heb dat ook wel eens gehoord… Met sommige abonnementen daar o.i.d. is het lastig om naar sommige buitenlandse nummers te smsen… Bij m'n eigen gsm kwamen ze nooit aan, maar bij die van m'n werk wel.

• irene

hihihi bedankt. Tja, helaas ken ik hem nog niet zoo goed. Dus ik ga af op mijn gevoel. Maar dat is niet onfeilbaar he.

Maar we zullen zien, toch ;)

• shauri

Ik heb er nog geen last van gehad in al die tijd dat wij smsen :D .. ben ik ook blij vanhoor .. ik doe t dan wel met prepay card, maar denk niet dat dat wat uit maakt toch ?

shau'ri