pas op met boeken!!!

• daan

Ik wil iedereen even laten weten dat op het moment heel veel hotels in hurghada overboekt zijn.

Laat je goed informeren en je niet voor de gek houden net als wij.

We zijn net terug,,en het was een aardige klote vakantie.(jammer want het was de eerste keer in egypte)

Hebben absoluut minder gekregen dan waar we voor betaald hadden.

Voor wie er nog gaan,,,veel plezier en hopelijk hebben jullie meer geluk dan wij.

groetjes daan

• mona

Hoi Daan, je was er weer, volgens mij hebben we mekaar hier op de site gesproken, jij zou toch eerst naar Mexico gaan? En je nam kids mee toch? Jee wat balen zeg dat het zo'n vervelende vakantie het is jullie dit jaar blijkbaar niet gegund!!!

gr.mona

• daan

Ja dat was ik!!

leuk je weer te spreken.

Nee het was zeker niet voor herhaling vatbaar.

om van de vele vervelende dingen 1 voorbeeld te noemen,,,we waren met 2 gezinnen en wij met 4 kleine kinderen.

We kregen 2 2pers. kamers,dus de kleintjes moesten op de bank slapen….dus gewoon 2 bedden te weinig,en ik kan je nog veel meer opnoemen.

Het hotel deed er wel alles aan om het voor ons goed te doen ,maar konden niet meer doen.

Het is de fout van de reisorganisatie.

Maar er is al een dikke vette klacht hun kant opgegaan.

Vanaf egypte via fax en e-mail.

Ben benieuwd.

gr Daan

• didi

Vertel!!!!!

• mona

Hoi Daan, ja laat weten hoe het af loopt, dat dat allemaal zomaar kan he, onvoorstelbaar.. hoe vonden de kids het?

gr.mona

• Dionysos

Een vakantie moet je voorbereiden om er optimaal plezier aan te beleven, zeker als je naar verre oorden gaat..

Als je je goed inleest van te voren en laat informeren op bv. internet, kom je niet voor onaangename verrassingen te staan.

En ja, sorry hoor, maar jij bent nou typisch het voorbeeld van iemand die halsoverkop ergens (maakt niet uit waar, als de zon maar schijnt) naar toe gaat (met kleine kinderen nog wel) en absoluut geen idee heeft, waar hij terechtkomt. Dan denk ik nu echt een beetje: eigen schuld, dikke bult. Zielig voor de kinderen. Hopelijk zijn ze gezond gebleven, want vaccinaties DTP en hepatitis-A waren er zeker ook niet bij? Denk hier maar over na en dan wens ik je voor volgende keer een goed voorbereide en fantastische vakantie toe!

• Dionysos

P.S.: in de draad hieronder kun je trouwens wel heel enthousiaste reisverhalen lezen (waarschijnlijk van mensen die zich goed voorbereid hebben op hun reis…)

• Hendrika

Hoi Daan,

Hartstikke jammer dat dit zo gegaan is. Vorig jaar hadden wij alle pech, vliegtuig gemist door ongeluk onderweg, 2 dagen later alsnog gevlogen en alles ging fout, boot ging niet, reisorganisatie was er niet, alles zelf geregeld met als gevolg een lang weekend op de plek van bestemming.

Email vanuit Egypte, telefoontjes, alleen maar stress. Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe boos en teleurgesteld je bent. 5 maanden correspondentie heeft het me gekost om een gedeelte van de reissom terug te krijgen, maar je vakantie is voorgoed verpest door alle toestanden.

Laat je niet uit het veld slaan als de reisorganisatie erg traag is met de behandeling van je klacht. Gewoon volhouden, kopieen maken en contact houden.

Wij proberen het opnieuw, gaan volgende week naar Marsa Alam, hopelijk voor een relaxte reis.

• daan

nou dank je wel voor je geweldig advies!!

Heb je thuis nooit diarree gahad???

Als dat het ergste is in j leven wat je meegemaakt hebt.

Dat was het probleem helemaal niet.

Als jij overboekt zou zijn en je kreeg totaal niet waar je voor betaald hebt,,,zou je ook boos zijn.

En alles wat wij meegemaakt hebben is totaal niet onze schuld geweest ,maar die van het hotel waar we voor geboekt hadden en de reisorganisatie.

Even een klein voorbeeld.

Als de reisleidster op donderdag tegen me zegt;

Zondag komen er nog 4 nederlanders voor julliegeboekte hotel,maar wij weten al dat het volgeboekt is,en de reisorganisatie vertikt het om de mensen in nederland daar al van op de hoogte te stellen,dus worden ermee verrast op het vliegveld in egypte,,,,vind je dat dan een goede zaak?????

je wordt dan gewoon belazerd vind ik!!

En hoe jij er verder over denkt zal me dan een worst zijn…….maar het was dus echt niet onze eigen schuld!Wij zouden diezelfde week eigenlijk naar mexico toe vliegen,,,,,,,,,en jammergenoeg is dat niet doorgegaan.

Hopelijk begrijp je nu waarom we zo kort van te voren naar egypte gingen.

• Dionysos

OK, OK, ik dim al een beetje. Maar moest je die vervanging van Mexico naar Egypte dan accepteren. 't Is nogal een verschil, zeg, die twee landen. Kon je niet gewoon je geld terugkrijgen, of wilde je per se met vakantie in die periode?