Go Best/sunris

• Yvonne

Hallo!

Ik ben net terug van een geweldige rondreis van 15 dagen in Egypte! De reis was helemaal geweldig! Een hele leuke groep (als iemand dit nog leest, jullie waren geweldig!) Een geweldige gids en heel veel gezien en beleefd. Go best is een geweldige organisatie. Goedkoop en alles inclusief!!

Wanneer iemand meer wil weten over deze reis, kan hij/zij mij altijd mailen.

Groetjes Yvonne

• irene

leuk yvonne!

heb je ook gecruised? waar ben je allemaal geweest? Had je een nederlandse gids?

groetjes,

Irene

• Yvonne

Hey!

ja, we hebben drie dagen gecruised! Was echt geweldig!

We hadden een gids uit Cairo. Hij had Egyptology gestuurd, maar is heel weinig werk in te vinden. Hij sprak heel goed Nederlands en we konden hem alles vragen. Het was heel apart om met hem van gedachten te wisselen over positie van de man/vrouw in Egypte maar ook over het oude egypte natuurlijk. Hij was geweldig!

Groetjes

Yvonne

• Yvonne

O ja, we zijn trouwens overal (de bekende plaatsen geweest) Luxor, Alexandrie, Cairo, Abu Simbel, Aswan, Esna, Edfu

• irene

Leuk hoor!

Klinkt bekend die gids, Aladin of Tut? Allebei super hoor daar niet van!!

Alexandrie ben ik niet geweest! Rest wel, echt super is egypte!

• jos

Was zijn naam Mohamed?

Jos.

• Yvonne

Nee, zijn naam was Amro

• irene

HUH? Amro spreekt naar mijn weten alleen Engels (en heel erg goed zelfs)?? Het was een heel drukke gast, best wel jong nog??

Met hem heb ik ook weleens van gedachtengewisseld over de man/vrouw positie daar. Het is een aardige jongen hoor, dat zeker.

• Yvonne

Nee, onze Amro sprak Nederlands en is een man van rond de 35. Hij woont in Cairo en is eigenlijk egyptoloog.