kleren en filmen

• nathalie

Hey luitjes ik ga vannacht weg naar egypte alles gepakt en bezakt ahhahha ik ga lekker met een nijlcruise 8 dagen kheb al gezien dat het er lekker warm is.

Weet iemand of je er nog een beetje leuke kleren kunt halen?

En mag je de meeste dingen wel filmen?

greetz nathalie

• mona

Hoi Nathalie,sorry ik kan je niet helpen maar wens je bij deze een heerlijke vakantie!!!

gr.mona

• monica

Hoi Nathalie,

Ik weet niet welke cruise je gaat maken.

Je komt met de meeste cruises vaak langs de geijkte plaatsen. Overal waar je komt worden er spullen aangeboden, echter voor mooie kleren moet je niet echt in egypte zijn (misschien in cairo). Ik heb in luxor en aswan niet echt mooie kleren gezien. Er is zat te koop, als je echt iets uit egypte wilt meenemen, kijk dan rond voor iets in het goud. (goud is daar aanzienlijk goedkoper).

Je mag op heel veel plaatsen filmen, echter niet in de meeste musea en ook niet in de graftombes, maar dit wordt van te voren gezegd. Op de aswandam mag je wel foto's maken maar weer niet filmen. Ik ben in het nubische museum in aswan geweest en daar mocht je volgens mij wel filmen en foto's nemen.

Alvast een hele fijne vakantie toegewensd.

Groetjes,

Monica

• ikke

ik ben in Hurghada geweest en daar hadden ze best leuke kleding te koop, zeker als je een beetje kunt afdingen. Dan is de prijs ook nog aantrekkelijk…

Groetjes Ikke

• juf 6/7

Ik ben het er niet mee eens dat je niet in Egypte moet zijn voor mooie kleren!

Ik ben er nu drie keer geweest en ben echt met goede kleren terug gekomen. Als je een egyptenaar bij je hebt wordt het nog leuker zelfs omdat die fijn kan afdingen!

Goud en zilver zijn inderdaad goedkoop, ik heb al mijn gouden ringen laten schoonmaken en een nieuw steentje laten zetten etc. goedkoop….(voor onze begrippen!) Veel plezier op je reis