kleding

• c de hullu

hallo is er iemand die weet of je in egypte ook goedkoop kleding kunt kopen als in turkije,wij zijn de laatste dag van de rondreis in cairo

• jeanette

ik vond het 2 jaar geleden maar een ouderwets gebeuren op een paar merk winkels na

mvg

j

• Cleo

In Cairo kan je vanalles kopen van echte merk kleding, tot namaak. Merk kleding is daar vele malen goedkoper dan hier, bv mexx. Met namaak zou ik uit kijken want als ze je controleren op de luchthaven in ned ben je de pineut, tip is dan ook ff alles uit de verpakking halen en door 'n sopje halen.

Veel winkelplezier in Cairo.

• Petr°

Citystar is een nieuwe mall, waar je merkkleding kunt kopen.

• moena amer

vorige week, net voor eid (suikerfeest) stonden er rijen voor een winkel met kleding die hier in nederland veel goedkoper op de markt te koop is.stroken rokken met glimmertjes enzo

Als je van egyptische kleding houd, kan je naar de markt vlak bij chan chalili, je moet voorbij het toeristische gedeelte, het is er wel er druk, en je moet wel wat arabisch kennen. maar zoals in turkey is het niet.

Ook egyoptische dames kleding is goedkoper dan in Nederland, maar de kwaliteit is niet altijd even goed, en het is niet echt modern.

Heren kledong koop ik zelf (ik ben regelamtig in nederland) het liefst in nederland.

schoenen, sokken en ondergoed ook, alleen dames kleding (islamitisch) koop in in egypte