Nijlcruise tips gevraagd

• Jos Klerk

Ik ben nu al twee keer in Egypte geweest en heb nog niets van het land gezien.

Daarom wil ik in mei volgend jaar een Nijlcruise maken met daarna een week strand.

Wie kan mij goede tips geven?

Welk schip van welek reisorganisatie is een aanrader?

Alvast bedankt.

• Johan

Hoi Jos,

Je zou Nile Travel kunnen proberen. Veel goede reacties. Kijk maar eens via de zoekfunctie. Ik ga zelf 15 december met Nile Travel.

• irene

Ik ben zelf met African Queen (4*) geweest van Neckerman.

Erg gezellig en knus. Niet superdeluxe, maar 2x per dag werd je hutje schoongemaakt dus keurig.

Je hebt van hun ook de Maharusha, die is een stuk luxer en een stuk groter.

• ikke

Dat is de Sunrise Mahrousa die je bedoeld denk ik….

Ik heb begin oktober een nijlcruise gedaan via Neckermann op deze boot.

Echt geweldig!!!!

De excursies die erbij horen zijn allemaal erg leuk en mooi. Ook kun je ter plekke nog excursies bijboeken die ook zeker de moeite waard zijn.

De hutjes zijn niet al te groot, maar wel goed te doen (zaten met 3 personen in 1 hut), de badkamer is erg netjes en schoon. ‘s Morgens werd er gepoetst en opgeruimd als wij op excursie waren en ’s avonds tijdens het diner werd er weer opgeruimd en een leuke creatie gemaakt van de nieuwe handdoeken.

Personeel is erg vriendelijk en zeker in voor een grapje. Eten is goed en gevarieerd.

Verder was het gewoon een nette boot, waar alles goed verzorgt was.

Er was 1 minpuntje en dat was dat er tussen de maaltijden door niks te verkrijgen was van tussendoortjes, behalve 's middags met “teatime”. Dus bijv. geen zakje chips of een koekje ofzo.

Maar verder echt super!!!

Groetjes Ikke