Wie weet een leuke rondreis?

• Corine

Ik ben opzoek naar leuke rondreizen door Egypte (Cairo, Luxor, Aswan, enz. en een paar dagen strand) waar alle maaltijden, excursies enzo bij de prijs zijn inbegrepen. Wie kan mij helpen?

• jona

Djoser en Baobab hebben hele leuke rondreizen, ook combinaties met woestijn en oases. Allen zijn de maaltijden er nooit bij inbegrepen, wel goede begeleiding etc.

• jos

kijk eens bij GoBest wij hebben een fantastische reis gehad met alles wat jij wenst

veel plezier

Jos

• irene

Ik ben met Neckerman geweest.

Volgens mij heette die rondreis Ramses.

Eerst Nijlcruise (luxor/aswan etc.), dan 3 dagen Cairo en dan strand. Ze hadden nog veel meer combies.

Nijlcruise was bij mij volpension en de rest All Inclusive. Dat was prima, ik vond de drankjes niet zo duur op de cruise.

Alle begeleiding was overigens keurig(met dikke streep eronder) geregeld en alles in het Nederlands.

Heb me heel goed vermaakt!

• John

Kijk anders ook eens bij de Magic Life cruise van Jetair. Deze is ook te combineren met Cairo en Hurghada.

Wij zijn 2 weken geleden teruggekomen… Fantastisch.

Bij Magic Life is alles inclusief ook de drankjes, etc.

• c de hullu

hallo jos iklees net dat je ook met go bestbent mee geweest .

wij gaan 7 maart ,aan je reactie telezen is het wel goed bevallen

hoe waren de prijzen van de drankjes met de rondreis,.

hoe waren de hotels en was het hotel in hurhada aan het strand,wij zijn wel heel beniewd naar deze reis ook omdat de prijs interresant isjos schreef:

>

> kijk eens bij GoBest wij hebben een fantastische reis gehad

> met alles wat jij wenst

> veel plezier

> Jos

• Corine

Hartelijk bedankt voor jullie reacties!! Ik heb vandaag een reis geboekt in mei met een actie van leesblad Margriet met de organisatie Go Best. Ziet er heel goed uit, met extra dingetjes zoals snorkelen en duiken. Ben benieuwd, heb nu al zin in de vakantie volgend jaar!

• jeanette

zijn al eerder mensen mee geweest en deze waren erg positeif (zoekfunctie margrietreis). Mijn collega gaat deze reis half november doen.

mvg

j