Graag advies voor vertrek!

• cleo

het gekke is dat ik er zo naar toe loop maar geen straat namen weet zal er over 2 weken opletten en dan naar je toe mailen, oke? Als je voor de rest nog vragen hebt mail ze maar, en als het kan zal ik ze beantwoorden voor je of 1 van mijn fam leden, oke

• Jzbel

Hey, das jammer… maar als je mij het over 3 weken zou willen laten weken… graag! Thanks vast! Lief van je.

Grtz,

Jzbel

• Cleo

Hoi Jzbel,

Het zal iets later dan 3 weken worden want wij gaan 4 weken naar ons 2de thuisland. Maar ik zal deze x op de straatnamen letten, eigenlijk wel schandalig na 9 jaar Hurghada nog geen straat naam teweten, hahaaa. Maar de meeste straten hebben ook geen namen, wij weten nog eens niet welk addres wij zelf hebben daar, maar ja dat is Egypt en wij vinden het wel fun zo.

Groetjes Cleo

• moena amer

Ga gerust naar egypte en hurghada harstikke leuk, in de hotels en resorts vriendelijk personeel en als je all inn boekt lekker eten en drinken de hele dag.

Shoppen kan je het beste in cairo doen en inderdaad de meeste straten (niet de hoofd straten die kent iedereen wel) hebben geen naam in egypte dus ook voor taxi's is het altijd zoeken.

probeer te achterhalen waar de plaatselijke bevolking koopt, dat is altijd goedkoper dan in de toeristen centra's.

Veel plezier een mijn geliefde egypte