huwelijksreis

• Karin

Ik en mijn vriend willen in september op huwelijksreis naar Egypte.

We willen op basis van all inlcusive maar dan ook echt all inclusive.

Niet dat je alsnog van alles moet bijbetalen.

Ik lees alleen zoveel verschillende verhalen over verschillende hotels waardoor de keus erg moeilijk is.

Wie kan mij vertellen wat er nou werkelijk waar een echte aanrader is?

• irene

Wil je een rondreis gaan maken of wil je alleen op het strand hangen?

• Karin

geen rondreis, gewoon een mooi hotel waar alles all inclusive is.

Alleen maar genieten en luieren:)

• irene

Ik vond hotel Sindbad in Hurghada een mooi hotel. Was wel een enorm complex!

Ik heb zelf in Ali Baba gezeten in Hurghada. Dat was op zich een mooi hotel (ook schoon en netjes) maar al die russen die er zaten BAH. Zaten zulke nare mensen tussen.

Het was trouwens ook zo dat (ik was via Neckerman) op je laatste dag je alles in moest leveren om twaalf uur en dat je dan dus ook niks meer te eten of drinken kon halen omdat je je bandje ook in moest leveren.

Wij hebben toen een beetje vals gespeeld. Mijn echtgenoot is namelijk op de kamer gebleven terwijl ik uit ging checken.

' ja hoor, hij komt het bandje zo brengen ahumahum'. ;-)

• Karin

Haha dank je wel voor de informatie:)

Groetjes Karin

• mona

Hoi Karin, Vrienden van ons zijn zowel in Hurghada als in Sharm El Sheik geweest en vonden die laatste het mooiste!! Wat hotel betreft weet ik niet wat er mooi is maar allicht kun je op sharm pagina kijken.succes en alvast een mooie dag en vakantie gewenst!!!

gr.mona

• René

Een aanrader is het Hilton in Sharm, mooi complex met verschillende zwembaden en stranden. All inclusive is mogelijk, ik weet alleen niet of ze ook ultra all inclusive doen. Verschil is dat je je drankjes ed dan ook niet meer hoeft te betalen.

Ik ben zelf een paar jaar geleden in het Novotel in Dahab geweest, het hotel bestaat uit verschillende bungalows. Niet ontzettend luxe, maar een leuke en niet te dure plek!

• Jenny

Een super romantisch, kleinschalig hotel en met een zeer goede service is Iberotel Lido in Sharm,ik weet niet of dit ook all-inclusive is. Ik zou in in ieder geval voor Sharm kiezen, schoner, gezelliger en betere hotels.

• Karin

En het Magic Life Imperial Resort.

Hebben jullie daar ook ervaringen mee?

• mona

Hoi Karin, nee sorry ken het niet/!!