supervakantie gehad

• Syl

Ik ben alweer een week thuis. De vakantie (14 dagen) naar Egypte is ons heel goed bevallen. De Nijlcruise is echt een aanrader (wij zaten op de boot Nile Sovereign) aardige bemanning, reisleider Emad was goed en gids Imam was super. Abu Simbel vonden mijn vriend en ik geweldig om te zien. Net als de Karnak-tempel en het Dal der Koningen.

De treinreis naar Cairo was een belevenis op zich. De conducteur heeft zich gelukkig niet verslapen. We stapten op tijd uit bij station Gizeh.

De laatste drie dagen in Hurghada vielen jammer genoeg tegen. Wij zaten in het Arabia hotel. Dat vonden wij te groot en te massaal. Het eten was lauw en de bediening onbeschoft. Maar ja, het is all inclusive. Daar mag je dus ook niet veel verwachten. Dat was eens maar nooit meer.

De reisgroep was heel gezellig (bijna allemaal jonge mensen van onze leeftijd. midden 20)

Ik kan niet anders zeggen Egypte is zeker een bezoek waard.

Ik ga nu ook een website met een uitgebreid reisverslag maken. Als die af is, dan laat ik het jullie weten.

• irene

wat leuk Syl!

Ik heb ook zo'n geweldige tijd gehad op de nijlcruise en een stuk minder in hurghada.

De boot/gids die je noemt ken ik niet helaas.

Ik ben zelf op de African Queen met als gids Aladin.

Ben heel benieuwd naar je reisverslag!

• Annelies

Met welke reisorganisatie was je?

• syl

ik heb geboekt bij Isropa en de boot/bussen enzo waren van Travco