geef me even raad

• daan

Hallo…………….

nu onze vakantie donderdag naar mexico niet door kan gaan(wilma),,,zitten we eraan te denken om met de 4 kids naar egypte te gaan.

Kan ik ons en de kids nog in laten enten??

Of is dat al te laat??

Dtp hebben ze als kind toch al gehad???dus die hoef ik dan toch niet te halen??

Alvast bedankt..

Gr daan

• Katrien

telaat!Het vaccin tegen hepatitis A(vooral belangrijk voor de kinderen)heeft twee weken nodig tot het vormen van antistoffen.een prettige reis gewenst!!

• mona

Hoi Daan dat is grappig zie ik je eerst op mexico pagina en nu hier. Leuk joh, voor kinderen is het daar erg leuk!!!Je kunt de kinderen wel laten inenten maar weet niet of het zin heeft want het werkt alleen als je het een paar weken voordat je op vakantie gaat doet. Veel succes en hopelijk kun je hier een mooi hotelletje vinden!!!

gr.mona

• mona

Oja en dtp is ook maar beperkt goed geloof ik . Ik dacht dat als je binnen een jaar 2 keer dtp dpuit hebt gehad je dan 10 jaar ingeent bent maar vraag dat voor de zekerheid na.

• daan

hee,,,,mona wat leuk,,,ik dacht al dat je het was.

Er wordt wel heftig gereageerd zeg,,,,en nu heb je weer zo'n figuur die het vuurtje probeerd aan te steken.

Word je ook niet goed van.

Jammer hoor die reactie….maar van die van jou fleur je weer helemaal op.!!

bedankt he!!hihi

• daan

Ik had je een prive mail gestuurd,,maar kreeg deze direct terug..

Klopt je adres niet??

• mona

OOohh dat kan ja zie net dat hij verlopen is omdat ik al te lang niet meer heb gekeken!!!!!

• daan

ze leren het niet af he op het andere forum,,,,er zit iedere keer een rotte appel die het vuurtje weer probeerd aan te wkkeren met neg. reacties.

Ook ben ik erachter dat er iemand met daan schrijft,,,,,,fijn zoiets.

Dus niet alle reacties zijn van mij.

• Annelies

Kies een ander land (qua gezondheid van de kids beter), of ga zonder kids.

Of ga een andere keer, en bereid het beter voor.