sunrisetravel bekend?

• Carmen

Hoihoi!!

Ik wil samen met een vriendin een rondreis maken met bovenstaande reisorganisatie. Aangezien ik nooit van deze organisatie gehoord heb vroeg ik me af of deze wel bij de Egyptegangers bekend is en wie heeft hier goede en/of slechte ervaringen opgedaan?

Groetjes Carmen

• Gera

Wij hebben in mei een 15-daagse rondreis gemaakt met Sunrise. Sunrise is het zelfde als Go Best. Vergelijk de twee websites maar eens! De reis bevat dan ook toeristen van beide organisaties. De bekende rondreis van Margriet, wordt/werd ook door deze reisorganisatie(s) uitgevoerd.

Ons is de reis prima beevallen. Het is de meest luxe (5 sterren / volpension / Nederlands sprekende begeleiding), meest complete voor de meest gunstige prijs gebleken, uit de halve meter reisgidsen die we hadden in geslagen! Z'n geld meer dan waard…!

• Yvonne

Hallo!

Wij gaan 25 oktober met Go best en we hebben er veel zin. Veel positieve berichten gezien en is inderdaad de goedkoopste en de compleetste!

• claudia

Ben vorige week terug gekomen van een rondreis met deze organisatie. Het is in een woord PERFECT.

Mooie cruiseboot, goede hotels een nederlands talige gids. Wij hebben onze koffer niet 1 keer hoeven tillen! Ik zou zo nog een keer gaan.

claudia

• Carmen

Bedankt voor de reacties. Ik heb nog een vraagje over het eten, in Jordanie ben ik totaal niet ziek geweest, ik heb daar namelijk direct bereid voedsel op want we hadden daar alleen logies en ontbijt. Als ik de reisverslagen lees en het prikbord, hebben toch veel mensen last van de vloek van de farao, dus vroeg me af hoe jullie dit ervaren heb. De rondreis die ik wil gaan boeken is nml met volpension.

Groetjes :-)

Carmen

• Gera

Wij zaten met 21 mensen in de groep, en ik denk dat zeker driekwart vroeg of laat, er in meer of mindere mate last van gehad heeft. Ondanks dat het 5-sterren hotels zijn, valt er gewoon niet aan te ontkomen, schijnbaar… Van de gids kregen wij pilletjes en later heb ik zelf nog een doosje van die pilletjes gekocht bij de drogist. Ze helpen goed. Begin bij de eerste verschijnselen, er maar gelijk mee… Verder veel Cola Light drinken is het advies. En Tuc-koekjes meenemen!

En inderdaad die koffers hoef je nog geen meter te dragen! En wat ook fijn was… bij aankomst in het hotel was er door de gids vanuit de bus al ingecheckt. In de bus kregen we soms al het kamernummer te horen en in veel gevallen lagen de sleutels al klaar! Perfect!