TICKET LUXOR TE KOOP!!!!!! (prijs verlaagd!!!!)

• gerda

Hier nogmaals de aanbieding……………(prijs verlaagd!!!!!)

Wegens omstandigheden heb ik 1 ticket “over” naar Luxor, vertrek 20/10 voor 1 week met Transavia. Prijs 199 euro incl. luchthavenbelasting……

Let op dit is dus in de HERFSTVAKANTIE!!!!!

We zouden met z'n 3tjes gaan maar 1 gaat er niet mee. Ik mag het ticket niet annuleren maar wel wijzigen zonder kosten.

Dus wie wil heeft er zin in om het mooie Luxor te verkennen!!!! Heerlijk weer en genoeg te zien en te doen………………….

• yovan

het is helaas niet overal dan herfstvakantie, het zuiden heeft het al een weekje eerder.

• gerda

Ja Yovan, dat ben ik me bewust……het is van donderdag tot donderdag dus net een beetje halverwege de 2 perioden van de herfstvakantie.

• yovan

succes iig, misschien iemand zonder kids die ff lekker ertussenuit wilt.

voor mij helaas niet, heb vorig jaar al problemen genoeg gehad met school omdat mijn vlucht een dagje eerder vertrok, dan dat de vakantie begon.

Het is voor mensen met kids gewoon erg vervelend dat bijna alle chartervluchten op dinsdag en donderdag vertrekken, zo kun je als je een weekje vakantie hebt niet lekker naar egypte toe………………

• gerda

Ja dat van die vluchtdagen is idd erg vervelend. Ik heb het geluk dat ik tot nu toe altijd extra vrij heb kunnen krijgen van school (zoon van 12 jaar). Maar onze situatie is ook anders, mijn man woont in Luxor waar wij ook jaren gewoond hebben maar toen onze zoon leerplichtig was geworden hebben we gekozen voor NL maar m'n man wilde z'n baan in Egypte niet opgeven. Zodoende reizen we elk jaar heel wat keren heen en weer. Zoals in de kerstvakantie als de scholen 2 weken vrij hebben, is het te combineren dinsdag heen en donderdag terug. Alle andere vakantie krijgt hij 1 of 2 dagen extra vrij wegens de gezinssituatie……Wij hebben dus geluk…..

Een andere optie is Egypt Air van zondag tot zondag……..

En wat dat ticket naar Luxor betreft, ik blijf hopen maar de tijd begint te dringen………….

• Ellen

Wat is je laatste prijs? Kan er even over denken.

• gerda

Ik sta alweer met een nieuwe melding meer naar boven op de prikpagina…….

Het ticket kost nu 150 euro inclusief luchthavenbelasting. Vertrek 20/10, retour 27/10 Luxor…….Het is dus alleen het ticket. Mijn man werkt bij een reisagent in Luxor dus die zou eventueel kunnen helpen met het regelen van een hotel. Of ter plaatse is er keuze genoeg……