nijlcruise + sharm el sheik

• Perry Schalker

hallo,

Mei 2006 wil ik graag op vakantie naar egypte. Dit gaan we met zijn vieren doen en we hebben besloten om een nijlcruise van 7a 8 dagen te gaan maken en daarna te eindigen in Sharm el sheik waar we ongeveer een week willen vertoeven.

Nu heb ik me een beetje verdiept in wat voor reizen er aanwezig zijn bij de gemiddelde reisbureaus maar ik stuit constant op hetzelfde…… Je kan dan altijd een reis maken van 7 a 8 dagen nijlcruise maar deze eindigen altijd met maar vier dagen strandvakantie en altijd in Hurghada.

Weet iemand waar ik moet kijken om toch de vakantie te krijgen die ik wil hebben of zit ik vast aan deze pakketten??????

alvast iederen bedankt voor de reacties!!!

perry schalker

.

• Jacqueline

Je kunt bij een reisburo binnen stappen om een reis op “maat” te regelen. Je kan dan zelf aangeven wat je graag zou willen en dit kan dan vaak wel geregeld worden.

Ik zag de volgende reis bij Skytours staan:

15 daagse vliegreis inclusief:

* 4-daagse 4* Nijlcruise Aswan - Luxor, VOLPENSION

* 1 nacht in Luxor, 4* hotel o.b.v. logies en ontbijt

* Nachttrein Luxor - Caïro, 1e klas zitplaats

* 2 nachten in Caïro, 4* hotel o.b.v. logies en ontbijt

* 7 nachten in Sharm el Sheikh, 4* hotel o.b.v. halfpension

Dit is wel met een 4 daagse nijlcruise ipv 8 dagen.

Bij een 8 daagse cruise ga je heen en dezelfde route terug.Alleen op de heenreis stap je uit om excursies te maken.

Je ziet geen andere dingen op de terugreis.Dus misschien wel interessant om dan tussendoor Cairo te bezoeken ( zeer de moeite waard !)

Veel succes met het vinden van een leuke reis ,

Groetjes Jacqueline