dolfijnen/rode zee

• Yvonne

Hallo,

Mijn kinderen (13 en 17) willen graag zwemmen met dolfijnen. Nu is mij Eilat aangeraden. Weet iemand of dit ook kan in Egypte (Rode Zee)? Wij zoeken geen duikvakantie, maar gewoon dat je een dagje kan zwemmen en dat je dan dolfijnen tegenkomt.

Yvonne

• rene

Ja, dat kan, maar bedenk wel dat het wilde dieren zijn, dus er is geen garantie dat je ze tegenkomt

groeten rene

• zonneschijn

ik ben al 10 jaar in egypte op vakantie geweest , heb nog nooit 1 dolfijn gezien.

wel in eilat ja, maar eilat is heel erg duur.

• planetx

wij zijn in juni naar el gouna geweest week op zee gedoken

zijn 3 dagen dolfijnen rond de boot tegengekomen

je moet wel heel hard zwemmen om ze bij te houden :)

• Nemo

Er zitten zeker dolfijnen in de Rode Zee. Voor de kust van Hurghada heb ik ze al meerdere malen gezien.. vanaf de boot, met snorkelen en met duiken. MAAR je moet geluk hebben want het zijn inderdaad wilde dieren. Het gebeurt dat mensen in 100 duiken geen enkele dolfijn zien en dat er vervolgens iemand voor het eerst van z'n leven gaat snorkelen/duiken en er 2x op een dag 20 ziet. Ik wens jullie veel geluk!

• WENDY

IK KOM NET TERUG UIT SHARM EL SHEIK EN WAS MIJ EERSTE VAKANTIE EN WE DEDEN EEN BOOT TRIP EN IK HEB DE DOLFIJNEN GEZIEN!

WE ZOUDEN OOK ERGENS MET ZE ZWEMMEN IN EEN BAD MAAR ER WAREN ER MAAR 3 DOLFIJNEN EN DEI WAREN ZIEK DUS HET KON NIET