el gouna

  • josjak

    mijn dochter gaat in januari naar el gouna hotel three corners rihana inn/resort weet er iemand of daar een supermarkt in de buurt is waar je ook potjes voeding (net zoiets als olvarit) en evt.pampers kan kopen

  • euratom/ruuben@casema.nl

    hallo

    Ja daar is een grote supermarkt in de buurt,maar ik let niet op pampers weet wel dat die niet goedkoop zijn in Egypte.

    Ruud.

  • josjak

    dank je wel

  • josschie

    Er is een soort winkelcentrum met allerlei winkeltjes en ook een supermarkt zelfs een museum

  • Grietje grietjebouma@knid.nl

    Zou je mij kunnen vertellen hoe het was? Wij gaan in de meivakantie naar dezelfde bestemming.

  • Klaas

    El gouna heeft helemaal niets,ben er ook 1 maal geweest in het rihanna resort ,allemaal Nederlanders sommige voor de 6 maal.Dit heeft helemaal niets met Egypte te maken ,je kunt er nog niet eens snorkelen kompleet sfeerloos echt iets voor Nederlanders met zn alle dicht bij elkaar, sommige praten zelfs over het centrum hier is niets tebeleven.Ga dan liever naar Arabia in Hurhgada of Marsa Alam of Taba.Maar vergeet alsjeblieft het saaie El Gouna.

  • agnes

    Hallo Grietje.

    Wij waren in November in Hurghada en wilden El Gouna wel eens zien, voor een eventuele volgende vakantie.

    Zijn er een aantal uurtjes heen geweest en hebben ons rond laten rijden met de tuk tuk.

    Je hebt geen idee dat je je in Egypte waant, een totaal andere wereld. Ze noemen het ook wel Klein Venetië.

    Het is er heel schoon en nieuw en geen hoogbouw. We kwamen met onze rondrit alleen maar tuk tuks tegen die vakantiegangers rond reden, wel leuk om te zien.

    Je hebt Down Town centrum, wat terrasjes en winkeltjes. Bij de Nieuwe Marina Haven is het leuk om rond te wandelen bij de prachtige boten die er liggen. Ook hier winkeltjes en terrasjes. Ook hebben ze stranden waar je kunt kite-surfen.

    De hotels ken ik niet, het hotel waar je naar toe gaat ligt bij de haven.

    We zagen zelfs toeristen rond fietsen, iets wat je in Hurghada niet hoeft te doen, veel te gevaarlijk.

    Wil je een heerlijke rustige vakantie en alleen maar genieten van zon,zee/ dan ben je hier aan het goede adres.

    Het zou mij persoonlijk te rustig af zijn, maar smaken verschillen.

    groetjes Agnes.

  • josjak

    mijn dochter vond het geweldig, ze zou er zo weer naar toe gaan!!!

  • josschie

    ik zou eerder gaan voor port ghalip/marsa alam is veel meer te beleven.

    Ben daar geweest in het fahrouzz plaza hotel superrrr.

    port ghalip is een havenstadje in opbouw en er zijn veel winkeltjes.

    En het snorkelen super onaangetast.

  • unne34

    Hoi Grietje,

    Wij gaan in mei voor de 6 de keer naar El Gouna Rihanna. Vorig jaar zijn we een keer vreemd geweest naar Three corners Farouz in Marsa Alam maar dat was het toch niet.

    BIj het resort is een klein pleintje met een paar winkeltjes. Met de tuk tuk ben je zo in de haven en dat is erg gezellig. Om te snorklen moet je met de boot mee. Een hele dag kost 30 euro en daar zit je lunch bij. Wij doen dit minimaal 1 keer per vakantie. Mocht je vragen hebben hoor ik het wel.

    Wanneer in mei ga je?

    Groetjes,

    Nathalie