wintertijd

  • Katrien

    Hallo,ik heb gehoord dat in Egypte de wintertijd al ingaat half september,klopt dat?Dat wil dus zeggen dat er geen tijdsverschil meer is tot eind oktober?en bij de omschakeling bij ons terug Egypte 1 uur later ?Wij vertrekken 25 oktober,dus ginder even laat dan bij ons?ben ik juist?bedankt!

  • Wilma V.

    Volgende week donderdag 29 september gaat inderdaad de wintertijd in Egypte in.

    Dat betekent dat we qua tijd dan gelijk lopen tot bij ons de wintertijd in gaat (zondag 30 oktober).

  • Moos

    Ik ga 28 oktober naar Egypte, en als ik het dus goed begrijp is het dan net zo laat als hier. Maar op 30 oktober is het dus een uur vroeger dan in Nederland. Klopt dat ? Gr. Monique

  • Mar

    Jij bent wakker!!!!!

  • Wilma V.

    Nee, na 30 oktober is het in Egypte weer een uur later dan in Nederland.

  • cyn

    MMm..vreemd op mijn tickets staat het volgende!

    29 september vertrek 14.05 aankomst 20.00 terwijl het volgens mij 5 uurtjes vliegen is. Zitten we dus nog met een uur tijdsverschil???

    Wie weet dit?

  • rene

    tussenstop marsa alam misschien?

  • cyn

    ik zal straks nog is ff goed op de tickets kijken of wij inderdaad geen tussenstop hebben!

  • Christiaan

    Hallo

    Hoef je geen zorgen te maken,vorig jaar gingen wij ook op vakantie in die periode.Tickets vermelden verkeerde uur en zelfs de hostessen en piloot beweerden dat het een uur later zou zijn bij aankomst in Egypte.Dus iedereen zijn uurwerk vooruit gedraaid!Op de luchthaven bleek al vlug dat de tijd inderdaad dezelfde was.Dankzij het internet en het prikbord wist ik dus meer dan de bevoegde personen dus als ze op het vliegtuig zeggen uur verzetten,niet doen!!

    Wij wensen u een fijne vakantie

    Christ

  • cyn

    hahaha, dat is ook wat zeg!!

    bedankt voor de tip!