arabische taal

  • sameh

    ik heb boeken van LOI voor arabische leren.

    zijn te koop voor 200 euro,s

  • Debora

    Cursus Egyptisch Arabisch bij de NHA kost € 229,= en is speciaal gericht op

    Egypte. Bestaat uit cursusboek en 12 cassettes.

    Meestal is de cursus Arabisch het standaard Arabisch en niet gericht op Egypte.sameh schreef:

    >

    > ik heb boeken van LOI voor arabische leren.

    > zijn te koop voor 200 euro,s

  • Ellen

    Hou toch op met die onzin

  • Debora

    Pardon Ellen?

    Het is alleen maar een tip en bedoeld voor mensen die nog eventueel een cursus willen gaan volgen.

    Nog meer positieve tips over de Egyptische/Arabische taal zijn denk ik altijd welkom voor de geïnteresseerden.

    Als jij het Arabisch goed beheerst hoef je je natuurlijk niet aangesproken te voelen.

  • Ellen

    Sorry, wat ik bedoel is dat het Arabisch hiet te beheersen is met een boek en bandjes. Je zal toch echt de grammatica en de uitspraak moeten weten. Deze taal is te ingewikkeld. Voelde me niet aangesproken hoor, probeerde meer te waarschuwen dat mensen hun geld niet weg gooien.

  • Debora

    Ok Ellen, ik begrijp het.

    Ik heb de cursusu Arabisch in huis waar je eerst begint met de grammatica en de uitspraak van elke letter. Het zijn 45 lessen. Voor elke letter krijg je een les, dus heel intensief. Dit is nog maar een cursus voor beginners.

    Ik vind dit geen weggegooid geld en de cursus wordt begeleid door een leraar uit het Midden-Oosten die Arabisch les geeft in het voortgezet onderwijs in Nederland en docenten Arabisch begeleidt.

    Je waarschuwing kan ik begrijpen maar dit vind ik geen geld weggooien.

    Het is geen taal die je zo maar kunt leren. Het is constant oefenen en herhalen.

  • zonneschijn

    ellen je heb helemaal gelijk. valt niet over te discuseren