koffie

  • jannie

    Ik woon in Hurghada en zou willen vragen , wie o wie zou koffie en pindakaas voor me willen mee nemen.

  • Ellen

    Wil ik wel hoor zeg maar even waar je woont in Hurgarda en ik breng het wel even. Ik ga van 10 tot 17 september. Een blixembezoek

    groet

  • jannie

    Hallo Ellen,

    Zou je 2 ponds pakken douwe egberts koffie en 2 pakken stroopwafels willen meenemen.Zit je in een hotel zo ja in welk hotel. ik woon dicht bij het sea gull hotel.Mail me even in welk hotel je zit.

    Groetjes jannie

  • Ellen

    Ik zit niet in een Hotel maar bij vrienden.

    Mail me maar even prive. Dan spreken we wel even iets af. Moet je geen pindakaas? groet me mail is sitthelwa@yahoo.com

  • Roosje

    Typisch NL???

    Iets vragen en dan ook nog eisen stellen? Dat noem ik nog eens durven.

    Heb je niet ook drop nodig? :-)

  • jannie

    Ik snap niet waar jij je mee bemoeit, de mensen die wat voor me mee willen nemen krijgen het betaalt.Bemoei je met je eigen zaken

  • Roosje

    :-D

  • Ellen

    welke eisen? Vindt het helemaal niet erg hoor om wat mee te nemen. Kleine moeite voor mij. Gelukkig zijn er genoeg aardige mensen die dit willen doen. als ik in Hurgarda zou wonen zou ik het ook vragen.

  • Roosje

    Ik bedoelde het niet eens negatief, maar schijnbaar is Jannie snel op haar teentjes getrapt. Ze zal zich meer moeten inleven in hoe mensen daar denken, want dat is precies mijn manier van denken. Als ze dat kon zou ze mij ook meteen hebben begrepen.

    Ik vind het wel tof dat jullie dit voor elkaar doen. Maar ik zou dit nooit kunnen vragen (al zou ik ervoor betalen).

    Maar maakt niet uit. Ik wens Jannie veel woonplezier daar en jou heel veel vakantie plezier.

    No hard feelings wat mij betreft.

  • Ellen

    Je hebt jou gedachte als norm verheven. Want waarom zou jij dit niet kunnen vragen???? Ik vind het een heel normale vraag en ik ga de boodschappen zeker voor haar meenemen.